نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

هوآوی با ۴۲ پله صعود، در لیست ۱۰ شرکت برتر نوآور جهان قرار گرفت

در گزارشی که به‌تازگی از سوی گروه مشاوران بوستون منتشر شده، لیستی از ۵۰ شرکت برتر جهان در زمینه‌ی نوآوری اعلام شده است. نام شرکت هواوی در رتبه‌ ششم این فهرست دیده می‌شود.

شرکت «گروه مشاوران بوستون» (BCG) که شرکتی مطرح در زمینه‌ مشاوره‌ مدیریت کسب‌وکار است و در ماساچوست آمریکا فعالیت می‌کند، به‌تازگی لیستی از ۵۰ شرکت برتر جهان در زمینه‌ نوآوری منتشر کرده که نام هواوی در رتبه‌ی ششم این فهرست دیده می‌شود.

طبق این گزارش هواوی موفق شده رشد چشم‌گیر ۴۲ پله‌ای را تجربه کند و بالاتر از شرکت‌هایی چون IBM، سونی، فیسبوک، سیسکو و حتی تسلا قرار بگیرد.

شرکت هواوی از سال ۲۰۱۴ تاکنون در فهرست ۵۰ شرکت نوآور از نگاه ‌BCG رتبه داشته است، اما این نخستین بار است که این شرکت موفق شده به جایگاه ۱۰ شرکت نخست راه پیدا کند.

گروه مشاوران بوستون هواوی

یکی از معیارهای حضور در این فهرست، بررسی حضور شرکت‌ها در بازارهایی غیر از بازار داخلی کشورشان است که هواوی در این زمینه عملکرد مثبتی دارد. از سوی دیگر هواوی به‌ عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی، سالانه بیش از ۱۰ درصد از درآمد خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد که میزان این سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹ به ۱۳۱.۶۵۹ میلیون یوآن رسیده که شامل ۱۵.۳ درصد از درآمد کل هواوی است.

هواوی فقط برای تکنولوژی نسل پنج (5G) در دهه گذشته بیش از ۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده که همین سرمایه‌گذاری باعث شده تا هواوی در حوزه نسل پنج به‌عنوان رهبر جهانی این تکنولوژی شناخته شود.

علاوه‌بر فعالیت‌های مخابراتی، هواوی در سال‌های اخیر در بخش محصولات تجاری نیز سبد کالایی خود را متنوع کرده است. جدا از گوشی‌های هوشمند، هواوی در حوزه تولید تراشه‌های Kirin، ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ و تبلت در حوزه سخت‌افزاری رشد قابل توجهی داشتند. در حوزه نرم‌افزاری نیز هواوی سرویس‌های موبایلی هواوی را با موفقیت عرضه کرده و همچنین رابط کاربری اختصاصی خود یعنی EMUI را با نوآوری‌های جدیدی تکمیل کند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده