نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵

اتفاقات انیمیشن موزیکال جدید سازندگان Zootopia در کلمبیا جریان دارد

لین-منوئل میرندا در مصاحبه جدید خود ضمن تایید همکاری با سازندگان Zootopia برای ساخت انیمیشن جدید دیزنی، اطلاعات جدیدی را نیز به اشتراک گذاشته است.

بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه انیمیشن سینمایی بعدی شرکت والت دیزنی قرار است توسط بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردانان انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) ساخته شود و گفته می‌شود که تمرکز این انیمیشن بدون عنوان قرار است روی یک خانواده لاتین باشد. به‌تازگی خبر دیگری منتشر شده که براساس آن، این انیمیشن احتمالا قرار است Encanto (انکانتو) نام داشته باشد و تمرکز آن روی یک خانواده برزیلی خواهد بود که تمامی اعضای خانواده دارای قدرت هستند، اما دختر خانواده تنها کسی است که دارای هیچ قدرتی نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدید و اینبار رسمی از این انیمیشن منتشر شده است.

تئاتر موزیکال Hamilton (همیلتون) قرار است در تاریخ ۳ ژوئیه (۱۳ تیر) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و به همین منظور لین-منوئل میرندا، خالق این تئاتر موزیکال یک مصاحبه را انجام داده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، میرندا در مصاحبه با Good Morning America تایید کرد که در حال همکاری با دیزنی برای ساخت انیمیشن جدیدش است. در این مصاحبه او تایید کرد که اتفاقات این انیمیشن موزیکال قرار است در کلمبیا جریان داشته باشد که برخلاف شایعه منتشر شده اخیر است که گفته شده بود اتفاقات این انیمیشن در برزیل جریان دارد. میرندا گفت:

من درواقع در حال نوشتن فیلمنامه انیمیشن موزیکال جدید دیزنی انیمیشن هستم. من در این پروژه با بچه‌های انیمیشن Zootopia و همچنین جرد بوش همکاری می‌کنم که قبلا با من در نوشتن فیلمنامه و آهنگ‌های انیمیشن Moana (موآنا) کار کرده بود. اتفاقات این انیمیشن در کلمبیا و در آمریکای لاتین جریان دارد.

Walt Disney Animation Studios

علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه میرندا و کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده دارند. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از این پروژه در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در آینده نزدیک شاهد رونمایی کامل از این اثر باشیم. میرندا در همکاری با دیزنی چندین آهنگ اورجینال برای انیمیشن Moana نوشته بود و همچنین نقش جک را در فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) بر عهده داشت.

انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) قرار است انیمیشن بعدی دیزنی باشد که اکران این انیمیشن تا تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) عقب افتاده است


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده