نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Encanto احتمالا انیمیشن بعدی دیزنی به کارگردانی خالقان Zootopia خواهد بود

گفته می‌شود که Encanto نام احتمالی انیمیشن بعدی دیزنی خواهد بود که توسط بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردانان انیمیشن Zootopia کارگردانی می‌شود.

بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه انیمیشن سینمایی بعدی شرکت والت دیزنی قرار است توسط بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردانان انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) ساخته شود و گفته می‌شود که تمرکز این انیمیشن بدون عنوان قرار است روی یک خانواده لاتین باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات بیشتری از این پروژه منتشر شده است. طبق خبری که TheDisInsider منتشر کرده، هاوارد و بوش در همکاری دوباره خود با دیزنی وظیفه کارگردانی انیمیشن جدیدی با نام Encanto (انکانتو) که هنوز مشخص نیست نام رسمی و نهایی این پروژه خواهد بود، را بر عهده گرفته‌اند.

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان آن، این انیمیشن قرار است داستان یک دختر جوان و خانواده‌اش در برزیل را دنبال کند که همه اعضای خانواده دارای قدرت جادویی هستند، اما این دختر دارای هیچ قدرتی نیست. همچنین گفته می‌شود که لین-منوئل میرندا در حال نوشتن چندین آهنگ برای انیمیشن Encanto است. علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه میرندا و کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده دارند. بااین‌حال، دیزنی هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته است، اما باتوجه‌به اکران انیمیشن Zootopia در سال ۲۰۱۶، قابل انتظار است که به‌زودی شاهد معرفی پروژه بعدی هاوارد باشیم.

بایرون هاوارد، ریچ مور و جرد بوش

علاوه‌بر انیمیشن Zootopia، هاوارد پیش از این در همکاری با دیزنی وظیفه کارگردانی انیمیشن Bolt (بولت) و انیمیشن Tangled (تنگلد)، را بر عهده داشته است. همچنین در کارنامه بوش نوشتن فیلمنامه انیمیشن Zootopia و انیمیشن Moana (موآنا) نیز دیده می‌شود. باتوجه‌به اینکه ریچ مور، دیگر کارگردان زوتوپیا به بخش انیمیشن‌سازی سونی پیکچرز رفته، حال به‌نظر می‌رسد که بوش قرار است جای وی را در انیمیشن Encanto بگیرد. 

انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) قرار است انیمیشن بعدی دیزنی باشد که اکران این انیمیشن تا تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) عقب افتاده استپاول بریگز و دین ویلنز وظیفه‌ی کارگردانی و ادل لیم، نویسنده‌ی فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده دارند. کسی استیل صداپیشگی رایا و آوکافینا صداپیشگی سیسو را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده