// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

ریمستر نسخه اول و دوم Tony Hawk’s Pro Skater معرفی شد

در جریان لایو استریم جف کیلی از معرفی یک بازی جدید در روز سه‌شنبه، بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 با انتشار یک تریلر معرفی شد.

نسخه اول و دوم سری Tony Hawk's Pro Skater را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های اسکیت ‌برد دانست که تجربیات بسیار خوبی را در اختیار هواداران قرار می‌داد. چندی پیش بود که جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود که روز سه‌شنبه، شاهد معرفی یک بازی خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان لایو استریم جف کیلی از رویداد Summer Game Fest، شاهد رونمایی از نسخه ریمستر Tony Hawk's Pro Skater بودیم. بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 توسط استودیو ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) در دست توسعه است که در گذشته بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را توسعه داده است. Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 یک ریمستر ساده به‌حساب نمی‌آید و شاهد پیشرفت‌های گرافیکی بسیار زیادی هستیم.

Tony Hawk

تیم سازنده سعی کرده به‌خوبی حس‌وحال نسخه‌های اول و دوم را در Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 شبیه‌سازی کند

همچنین بازی دارای تمامی مراحل اصلی، اسکیت بازهای حرفه‌ای و ترفند‌های نسخه اول، دوم و نسخه‌های بعدی است که از میان آن‌ها می‌توان‌به Wall Plant ،Lip Trickها و Revert اشاره کرد. از نظر موسیقی هم استودیو ویکاریوس ویژنز اعلام کرده است که بازی دارای اکثر ساندترک‌های قدیمی است و تنها تعداد کمی از آن‌ها استفاده نشده است. در تریلر معرفی بازی شاهد پخش شدن موسیقی Police Truck هستیم. در ادامه مشخص شده است که هنرمندانی نظیر گلدفینگر، بد رلیجن، پاورمن ۵۰۰۰، پاپا روچ و Rage Against the Machine در این نسخه ریمستر حضور دارند.

یکی دیگر از مواردی که در جریان لایو استریم به آن اشاره شد، ویژگی لوکال اسپلیت اسکرین و آنلاین چندنفره است. بازی دارای دو حالت Create-A-Park و Create-A-Skater است. در اولین حالت از Tony Hawk’s Pro Skater 1+2، بازیکنان می‌توانند پارک‌های خود را طراحی و آن‌ها را با سایر کاربران هم به اشتراک بگذارند. جین اونیل، رئیس ویکاریوس ویژنز در مصاحبه خود با پالیگان می‌گوید:

Create-A-Park تغییرات بسیاری را نسبت‌به آن چه در گذشته بوده، به خود دیده است. در اینجا شما به تمامی موارد از یک پارک اسکیت سواری دسترسی دارید؛ مواردی مثل سکو‌های پرش، ریل‌ها و لوله‌های متفاوت. موردی که باعث متفاوت شدن این حالت در Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 می‌شود، این است که می‌توانید تمامی آیتم‌ها را از نظر ظاهری تغییر دهید و ساختار متفاوتی را برای پارک خود خلق کنید. ازاین‌رو می‌توانید پارکی را خلق کنید که مطابق میل خود شما است، زیرا قابلیت تغییر تمامی المان‌های آن را دارید.

Tony Hawk

در ادامه اونیل اعلام کرده که کاربران می‌توانند ساخته‌های خود را با سایر کاربران جهان بازی به اشتراک بگذارند تا آن‌ها هم تغییرات خود را روی پارک‌ها اعمال کنند. در سال ۲۰۱۲، شاهد ریمستر شدن بازی‌های ابتدایی و قرار گرفتن آن‌ها در یک کالکشن به‌نام Tony Hawk's Pro Skater HD بودیم. پالیگان در بخشی از مصاحبه خود از جین اونیل می‌پرسد که فرق این نسخه با ریمستر قدیمی چیست و اونیل افزود:

من فکر می‌کنم که هدف ما در اینجا نسبت به آن نسخه HD شده متفاوت است. ما واقعا روی ریمستر کردن وفادار به نسخه اول و دوم تونی هاوک هستیم. ازاین‌رو زمانی‌که پروژه ریمستر را آغاز کردیم، ما به نسخه HD شده نگاه نکردیم، بلکه به نسخه اول و دوم نگاه انداختیم. همچنین به صحبت‌های کاربران هم توجه کردیم، زیرا آن‌ها یک بازی ریمستر شده وفادار می‌خواهند. آن‌ها خواهان چیزی هستند که تمامی مراحل اصلی و موارد این چنینی در آن حضور داشته باشد. تمامی مواردی را که فکر می‌کردیم به حضور آن‌ها در بازی علاقه‌مند هستند، در بازی خود قرار داده‌ایم. همچنین تمامی مراحل مخفی هم در Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 حضور دارند. 

از نظر فهرست کاراکترهای بازی هم می‌توان‌به ‌تونی هاوک، باکی لسک، استیو کبلرو، جف راولی، اندرو رینولدز، الیسا استیمر، چاد مسکا، اریک کاستن، رادنی مولن، رون گلیف‌برگ، کریم کمپ‌بل، جیمی توماس و باب برن کوئیست اشاره کرد. نسخه ریمستر شده از نظر بصری جلوه‌ی بسیار بهتری دارد و از ویژگی‌های HDR و رزولوشن 4K هم برای نسخه ایکس ‌باکس وان ایکس، پلی ‌استیشن 4 پرو و کامپیوتر استفاده شده است. تیم سازنده اعلام کرده که منوهای بازی هم باطراحی شده‌اند تا کاربران تجربه‌ی بهتری را کسب کنند.

اونیل در ادامه صحبت‌های خود در مورد ارائه حس‌وحال نسخه اول و دوم Tony Hawk's Pro Skater اعلام کرده است:

در استودیو ما کارمندهای سابق استودیو نورسافت هم حضور دارند. خیلی از ما درگذشته روی این مجموعه کار کرده‌ایم. به‌ یاد داریم و می‌دانیم که این بازی چه حس‌وحالی را ارائه می‌کرد. ما تا آن‌جایی که می‌توانستیم به کدهای نورسافت از بازی دسترسی پیدا کرده‌ایم. ازاین‌رو آن‌ها را در موتور گرافیکی فعلی استودیو خود قرار دادیم تا حس‌وحال مشابهی ارائه شود و ازطرفی انیمیشن‌ها و جلوه‌های بصری بازی ساختار امروزی پیدا کنند. 

Tony Hawk

هدایت کاراکترها و بازی کردن یکی از ویژگی‌های مهم Tony Hawk's Pro Skater به‌حساب می‌آید. جین اونیل در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که کاربران هم ازطریق دی‌پد و هم ازطریق آنالوگ قادر به تجربه‌ی آن باشند. ازاین‌رو کاربران قدیمی و اولد اسکول به‌راحتی می‌توانند ازطریق دی‌پد از بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 لذت ببرند و کاربران تازه‌وارد هم با آنالوگ تجربه‌ی مشابهی را کسب خواهند کرد.

در انتها اشاره کنم که بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمزپلی ‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین یک نسخه دیجیتال دیلاکس ادیشن هم با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای بازی تعبیه شده که ابزارهای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که یک نسخه کالکتور ادیشن هم درنظر گرفته شده که شامل نسخه دیجیتال دیلاکس و یک آیتم از سوی شرکت ساخت اسکیت Birdhouse می‌شود. این نسخه هم ۱۰۰ دلار قیمت دارد. 

کاربرانی هم که نسخه دیلاکس ادیشن Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 را خریداری کنند، به نسخه دمو بازی دسترسی پیدا می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده