نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Amnesia: The Dark Descent و Crashlands را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید

جدیدترین بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز استور شامل Amnesia: The Dark Descent از استودیوی فرویکشنال گیمز و Crashlands از باتراسکاچ شنانیگنز هم‌اکنون قابل دریافت هستند.

بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز استور به تازگی اعلام شده‌اند. اگر شما هم از مشترکین فروشگاه آنلاین Epic Games هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی Amnesia: The Dark Descent از استودیوی Frictional Games و همچنین Crashlands از باتراسکاچ شنانیگنز (Butterscotch Shenanigans) را به صورت رایگان دریافت کنید. این دو بازی تا تاریخ ۷ مِی (۱۸ اردیبهشت) بدون نیاز به پرداخت هزینه قابل دانلود خواهند بود. ضمن این که برای اجرای این بازی‌ها، باید لانچر اپیک گیمز را نصب داشته باشید.

Amnesia: The Dark Descent

شاید زمان زیادی از تاریخ انتشار بازی Amnesia: The Dark Descent در سال ۲۰۱۰ گذشته باشد اما این بازی همچنان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک اول شخص در سطح خود به شمار رفته و داستان عمیق و رمزآلود آن در کنار اتمسفر پرتنش و روانشناختی این بازی موجب می‌شود تا تجربه آن برای طرفداران این سبک توصیه شود. یکی از مکانیک‌های خیلی جذاب بازی، فاکتور عقلانیت (Sanity) است که با کم شدنش، ذهن شخصیت اصلی بازی پرتنش و ناراحت می‌شود و هر چه از میزان آن کم شود، این موارد ناهنجار بیشتر و بیشتر می‌شوند و با به صفر رسیدن عقلانیت، شاهد توهمی شدن ذهن کاراکتر اصلی بازی خواهیم بود. استودیوی فریکشنال گیمز هم‌اکنون مشغول ساخت دنباله این بازی با نام Amnesia: Rebirth است که در ادامه‌ی سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. لذا امکان تجربه رایگان قسمت اول این بازی، فرصت بسیار مناسبی است که توسط ناشران این بازی فراهم شده تا بازیکنان جدید با جریان این بازی آشنا شوند.

Crashlands

در مورد Crashlands نیز باید گفت که با یک بازی اکشن، ماجراجویی و RPG مواجه هستیم که شخصت‌های آن با به کارگیری مکانیزم‌ها و سیستم‌های ساخت و ساز ویژه‌ی این بازی، سعی دارند تا در یک سیاره بیگانه از دست موجودات فضایی نجات پیدا کنند.

بازی رایگان هفته‌ی آینده فروشگاه اپیک گیمز، Death Coming از استودیوی NExT Studios خواهد بود که یک بازی معمایی و غیرخطی بوده و اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بازیکنان در Death Coming نقش Grim Reaper را بر عهده داشته و با دنبال کردن مأموریت‌های روزانه جان انسان‌های جهان را تصاحب می‌کنند. اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده که از تاریخ ۲۱ می، برای دریافت بازی‌های رایگان هفتگی، تأیید هویت دو مرحله‌ای (Two Factor Authentication) ضروری خواهد بود. لذا در اولین فرصت باید نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده