نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و لنوو در ایسوس سنتر

فروشگاه اینترنتی ایسوس سنتر طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های مختلف با کاربری‌های گوناگون را با گارانتی اصلی به کاربران ارائه می‌دهد.

ایسوس سنتر به‌عنوان نمایندگی فروش وخدمات پس از فروش برند جهانی ایسوس و مشاور در خصوص خرید تجهیزات IT، سرور، لپ‌تاپ، تبلت، مادربرد و کارت گرافیک به ارائه خدمت به هموطنان عزیز می‌پردازد.

درکنار پوشش طیف گسترده‌ای از محصولات برند ایسوس، توانسته‌ایم بسیاری دیگر از برند‌های معتبر و مطرح جهانی از جمله Lenovo، Acer، Dell، Xiaomi، TP-Link و .... را نیز به کاربران عرضه کنیم تا در جهت هرچه بیشتر رفع نیاز شما برآییم.

در این مقاله قصد داریم ۲ مدل از لپ تاپ گیمینگ را که ازطریق سایت ما www.asuscenter.ir می‌توانید تهیه بفرمایید به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

۱- لپ تاپ گیمینگ Asus ROG Zephyrus G14

ایسوس برند کاملا شناخته شده‌ای در بین کاربران است. به‌خصوص سری ROG این برند که مختص به محصولات گیمینگ آن است. شرکت ایسوس در سال 2020 لپ تاپی در رده گیمینگ را روانه بارار کرد که می‌توان آن را بهترین لپ‌تاپ گیمینگ سال دانست البته این لپ‌تاپ نقص‌هایی هم دارد. مثل نبود وب کم و پورت Thunderbolt 3.

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی کاملا حرفه‌ای با بهره مندی از برترین مجموعه سخت‌افزاری فوق‌العاده در یک شاسی با طراحی منحصر به‌فرد است.

بدنه آلومینیومی این لپ تاپ ایسوس در رنگ‌های Eclipse Gray و Moonlight White با طراحی سلولی لانه زنبوری روی در لپ‌تاپ طراحی و روانه بازار شد که طرحی کاملا جدید و نوآورانه محسوب می‌شود و نمونه مشابه آن را هرگز قبلا ندیده‌اید. امروزه وزن لپ‌تاپ‌ها از اهمیت زیادی نیز برخوردار است، پس ایسوس سعی کرده با وجود گیمینگ بودن این لپ‌تاپ وزن آن را کاهش دهد و در بدنه‌ای سبک و باریک آن را ارائه دهد. بطوریکه وزن لپ‌تاپ تا ۱.۷ کیلوگرم کاهش یافته است.

در بخش پردازنده گرافیکی لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 از یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 بهره گرفته است که دارای ۶ گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی است و کیفیت تصاویر بی‌نظیری در نمایشگر لپ‌تاپ را به کاربران به‌ویژه گیمر ها ارائه می‌دهد.

ایسوس صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ را در اندازه 14 اینچی و با کیفیت تصویر WQHD با نرخ رفرش 60Hz با پنل IPS ارائه داده است. بدین ترتیب تصاویری زنده با رنگ هایی درخشان در یک پنل IPS در اختیار دارید که از سایر ویژگی‌های صفحه‌نمایش مانند پشتیبانی طیف رنگی ۱۰۰٪ sRGB، نسبت ۸۵٪ صفحه‌نمایش به بدنه و همچنین از ویژگی ADAPTIVE SYNC بهره می‌برد.

در بخش پردازنده مرکزی نیز ایسوس از پردازنده AMD مدل Ryzen 9 4900HS بهره گرفته است و وجود ۳۲ گیگابایت فضای حافظه رم از نوع DDR4 سرعت بی‌نظیری به عملکرد لپ‌تاپ بخشیده است. فضای ذخیره‌سازی این مدل دارای ظرفیت ۱ ترابایتی از نوعSSD M.2 NVMe PCIe است که سرعت فوق‌العاده‌ای را می‌توانید با آن تجربه کنید.

کیبورد و تاچ پد نیز کاملا به‌صورت حرفه‌ای و مطابق با آخرین تکنولوژی ها طراحی شده است. بطوریکه تجربه یک گیم واقعی و بی نقص را به کاربر ارائه دهد. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 را می‌توان اولین لپ‌تاپ ROG دانست که حسگر اثر انگشت آن روی دکمه پاور قرار دارد. همچنین بهره مندی از کلید‌های میانبر، وجود فناوری Overstroke که سبب افزایش سرعت پاسخگویی در هر ضربه به کلید ها می‌شود و همچنین عمق مناسب کلید ها کیبوردی تمام عیار برای گیم را ایجاد کرده است.

بدین ترتیب در مجموع لپ تاپی فوق‌العاده حرفه‌ای و منحصر به‌فرد در اختیار دارید که البته قیمت بالایی دارد.

Lenovo Legion Y540 15

۲- لپ تاپ گیمینگ Lenovo Legion Y540 15

لنوو شرکتی است که با ارائه طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های متنوع در هر رده کاربران را با گزینه‌های مختلفی برای انتخاب رو‌به‌رو می‌کند. یکی از این مدل‌های لپ تاپ لنوو که در رده گیمینگ قرار دارد و می‌تواند مورد پسند گیمر ها باشد، لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Legion Y540 15 است که از مجموعه قدرتمندی بهره‌مند است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Legion Y540 یک دستگاه 15 اینچی با ظاهری خشن است تا لذت هیجان اجرای بازی با لپ‌تاپ‌های گیمینگ را به کاربر منتقل کند. اما در طراحی این محصول سعی شده است تا ظرافت نیز رعایت شود و وزن لپ‌تاپ بسیار سنگین نباشد تا بتوانید آن را همراه خود داشته باشید.

کارت گرافیک تعبیه شده برای این لپ تاپ Lenovo Legion Y540 15 از گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 به همراه 6 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی است که درنهایت تصویری فوق‌العاده باکیفیت را در نمایشگر 15 اینچی آن به نمایش می‌گذارد.

برای لپ‌تاپ گیمینگ لنوو مدل Legion Y540 صفحه نمایشی با اندازه ۱۵.۶ اینچی و کیفیت تصویر Full HD در یک پنل IPS مات و نرخ رفرش 144Hz در نظر گرفته شده است تا شما عکس العمل سریعتری از خود نشان دهید و برنده بازی باشید. علاوه‌بر این حاشیه‌های فوق‌العاده باریک اطراف نمایشگر به شما اجازه می‌دهد تصویری بزرگتر را نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های 15 اینچی داشته باشید و حتی بازی را به لبه ها ببرید.

در بخش پردازنده مرکزی لپ‌تاپ Y540 نیز از یک پردازنده نسل نهم اینتل مدل Core i7 9750H با سرعت پردازش فوق‌العاده بالا استفاده شده است. همچنین این مجموعه مجهز به 32 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 و ظرفیت ذخیره‌سازی هیبریدی متشکل از 1 ترابایت فضای هارد دیسک و 256 گیگابایت فضای هارد SSD است که می‌توانید سرعت را درکنار حجم ایده‌ال تجربه کنید.

پیروزی در بازی نیاز به عکس العمل‌های سریع دارد. کیبورد Lenovo Legion Y540 با اندازه کاملا ایده ال به همراه نور پس زمینه مناسب و کلید هایی هوشمندانه و حرفه‌ای سرعت عملکرد شما را بالا میبرد و از خطا جلوگیری می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت لنوو محصولی کامل و بی نقص را به کاربران به‌ویژه گیمر ها ارائه داده است که می‌توانند از اجرای بازی با لپ‌تاپ لذت ببرند.

Legion

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده