// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

صفحه بازی Beyond: Two Souls در استیم مشاهده شد

به‌تازگی صفحه بازی Beyond: Two Souls در سایت Steamdb مشاهده شده است که خبر از اضافه شدن این بازی به استیم می‌دهد.

در زمان معرفی نسخه کامپیوتر بازی Beyond: Two Souls، اعلام شد که این بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود و کاربران برای تجربه‌ی آن، باید از فروشگاه اپیک گیمز آن را خریداری و تجربه کنند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک، شاهد خارج شدن Beyond: Two Souls از انحصار فروشگاه اپیک گیمز هستیم. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Nibel متوجه صفحه بازی Beyond: Two Souls در سایت Steamdb شده است. البته هم‌اکنون اطلاعات کشف شده حذف و با انتخاب لینک جایگزین شده است. شاهد این توضیحات از سوی سایت Steamdb هستیم:

این برنامه پاک شده یا برای مشاهده‌ی عموم غیرفعال شده است. SteamDB اطلاعات مربوط‌به این برنامه را در گذشته هم مشاهده کرده است. ازاین‌رو امکان دارد برای اهداف تاریخی، در این صفحه شاهد اطلاعات آن بوده باشیم و امکان دارد از تاریخ آن گذشته باشد. 

بااین‌حال در گذشته هم موارد مشابهی وجود داشته‌اند که پس از قرار گرفتن در Steamdb، در سایت استیم هم مشاهده شده‌اند. ازاین‌رو امکان دارد در آینده شاهد اضافه شدن نسخه استیم بازی هم باشیم تا کاربران استیم بتوانند Beyond: Two Souls را روی استیم خریداری کنند. از آن‌جایی که این بازی در جولای سال گذشته به‌صورت انحصاری زمانی در فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت، امکان دارد شاهد عرضه نسخه استیم در حوالی ماه جولای (تیر ماه و مرداد ماه) باشیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده