// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Beat Hazard 2 تا Isoland: The Amusement Park

این هفته از بازی بی‌پایان و جذاب Another Roa گرفته تا دو بازی Catterpilly و Lanescape را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم فروردین ماه، شاهد عرضه بازی‌های متنوعی هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی هستید، بازی آیفون و اندروید Dragon Sky می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های کارآگاهی، می‌توانند بازی آیفون Two Weeks in Painland را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته سوم فروردین ماه خواهیم انداخت. 

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Another Road

Another Road

Another Road یک بازی بی‌انتهای ماشین سواری است. بازیکن دراینجا باید باتوجه‌به موانع و سوخت اتومبیل خود، رکوردهای جدیدی را ثبت کند. هرقدر که بتوانید سوخت خود را بیشتر نگه دارید، پول و رکورد بهتری را کسب خواهید کرد.

دانلود بازی Another Road

Bark Park

Bark Park

Bark Park یک بازی آنلاین و رقابتی است. بازیکنان در این بازی باید مکعب روی درخت‌ها را روشن کنند. همچنین تیم سازنده برای متفاوت نشان دادن محصول خود، از المان‌های استراتژی هم در بازی چندنفره Bark Park استفاده کرده است.

دانلود بازی Bark Park

Beat Hazard 2

Beat Hazard 2

Beat Hazard 2 یک بازی آرکید تیراندازی است که با موسیقی ترکیب شده است. وجود موسیقی‌های متفاوت و هیجان‌انگیز، باعث شده تا Beat Hazard 2 به یک بازی متفاوت و سرگرم کننده تبدیل شود.

دانلود بازی Beat Hazard 2

Caterpilly

Caterpilly

Catterpilly روایت‌گر داستان یک کرم ابریشم به نام کترپیلی است که دوست ندارد به پروانه تبدیل شود. او آرزو دارد که همیشه در قالب یک کرم ابریشم باقی بماند. تیم سازنده از ساده‌ترین مکانیسم‌های ممکن استفاده کرده تا Caterpilly به یک بازی سرگرم کننده تبدیل شود.

دانلود بازی Catterpilly

Climb Higher

Climb Higher

در جریان بازی Climb Higher، بازیکن در یک محیط چالش‌برانگیز قرار می‌گیرد. وظیفه شما در مراحل بازی این است که به بالاترین نقطه برسید، اما هر مرحله چالش‌های منحصربه‌فردی دارد که رسیدن به نقطه انتهایی را برای شما سخت می‌کند.

دانلود بازی Climb Higher

CuteBoy.TD

CuteBoy.TD

CuteBoy.TD یک بازی دفاع از قلعه به‌حساب می‌آید که در آن شاهد المان‌های متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک هستیم. همچنین بازی دارای سیستم مهارت‌های قدرتمندی است که هرکدام از آن‌ها به‌نحوی گیم‌پلی شما را تغییر می‌دهد.

دانلود بازی CuteBoy.TD

Door Kickers: Action Squad

Door Kickers: Action Squad

Door Kickers: Action Squad یک بازی ساید اسکرولینگ دوبعدی است که بازیکن را در نقش یک مأمور گروه SWAT قرار می‌دهد؛ شخصی‌که وظیفه دارد افراد شرور را از بین ببرد.

دانلود بازی Door Kickers: Action Squad

Dragon Sky

Dragon Sky

Dragon Sky یک بازی نقش‌آفرینی با محوریت اژدهایان است که می‌توانید در جریان آن با ترکیب اژدها خود با سایر اژدهایانی که به‌دست می‌آورید، یک اژدها قدرتمند و افسانه‌ای را کسب کنید.

دانلود بازی Dragon Sky

Farming PRO 3

Farming PRO 3

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کشاورزی هستید، Farming PRO 3 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی، بازیکن باید زمین کشاورژی خود را بسازد و آن را گسترش دهد.

دانلود بازی Farming PRO 3

Gunbird Classic

Gunbird Classic

Gunbird Classic را می‌توان یک بازی Shoot ‘em Up سرگرم کننده دانست که سیستم شلیک بازی به‌صورت خودکار انجام می‌شود. ازاین‌رو کاربر تنها کافی است کاراکتر خود را به مسیر‌های مختلف هدایت کند تا دشمنان را از بین ببرد.

دانلود بازی Gunbird Classic

htoL#NiQ: The Firefly Diary

htoL#NiQ: The Firefly Diary

در بازی htoL#NiQ: The Firefly Diary بازیکن هدایت دختری به نام میون را برعهده می‌گیرد که خود را در یک محیط متروک پیدا می‌کند. او هیچ چیز از حافظه‌ی خود را به‌یاد نمی‌آورد و کاربر باید به او کمک کند تا از این محیط متروک فرار کند.

دانلود بازی htoL#NiQ: The Firefly Diary

Infiltrate 3D Breach Security

Infiltrate 3D Breach Security

Infiltrate 3D Breach Security یکی دیگر از بازی‌های چالش‌برانگیز هفته سوم فروردین ماه است. در این بازی، کاربران باید به‌واسطه‌ی پاورآپ‌ها و مهارت هک کردن خود، سیستم امنیتی دشمن را از بین ببرند و مراحل را کامل کنند.

دانلود بازی Infiltrate 3D Breach Security

Isoland: The Amusement Park

Isoland: The Amusement Park

داستان بازی حول یک شهربازی بسیار بزرگ روایت می‌شود. شما در جریان بازی Isoland: The Amusement Park وظیفه دارید تا پرده از اسرار این شهربازی بردارید.

دانلود بازی Isoland: The Amusement Park

Lanescape

Lanescape

در جریان بازی Lanescape بازیکنان باید با استفاده از چهار جهت اصلی، کاشی‌های رنگی را در ردیف مربوط‌به خود قرار دهند. مراحل اولیه، بیشتر برای آشنایی شما با ساختار بازی است، اما در ادامه Lanescape به‌واسطه‌ی مراحل خود شما را به‌چالش می‌کشد.

دانلود بازی Lanescape

Life Gallery

Life Gallery

بازی Life Gallery برپایه مجموعه تصاویر مختلفی ساخته شده است. هر تصویر معما و پازل مخصوص‌به خود را دارد که بازیکن باید آن‌ها را حل کند تا بتواند داستان بازی را پیش ببرد.

دانلود بازی Life Gallery

Lost Memories

Lost Memories

به‌واسطه‌ی نیروهای تاریک و اتفاقات رخ داده، رابطه‌ی الی و ادلید از بین رفته است. ازاین‌رو شما در بازی Lost Memories وظیفه دارید تا با جمع‌آوری بخش‌های مختلف خاطره‌های این دو شخص، یک بار دیگر دوستی آن‌ها را از نو بسازید.

دانلود بازی Lost Memories

Sonar Smash

Nova Slash: Unparalleled Power

در جریان بازی Nova Slash: Unparalleled Power، جهان در حال نابودی است و شما تنها امید بشریت هستید. وجود المان‌های هک اند اسلش و استفاده از مهارت‌های مختلف، موردی است که Nova Slash: Unparalleled Power را به یک محصول سرگرم کننده تبدیل کرده است.

دانلود بازی Nova Slash: Unparalleled Power

Sonar Smash

Sonar Smash

Sonar Smash یکی دیگر از بازی‌های Shoot ‘em Up هفته سوم فروردین ماه است. تیم سازنده به‌واسطه‌ی طراحی‌های پیکسلی سعی کرده شکل متفاوت و نوستالوژی شکلی از بازی‌های هواپیمایی را به‌تصویر بکشد.

دانلود بازی Sonar Smash

Two Weeks in Painland

Two Weeks in Painland

در بازی Two Weeks in Painland، بازیکن هدایت جک را برعهده می‌گیرد؛ شخصی‌که گستاو از او باج می‌خواهد. در ادامه بازیکن وارد ماجراهای مافیایی می‌شود و باید خود را از مخمسه‌ای که در آن گرفتار شده، نجات دهد.

دانلود بازی Two Weeks in Painland

Wilderless

Wilderless

در بازی Wilderless نه مأموریتی وجود دارد و نه اینکه دشمنی طراحی شده تا شما را از بین ببرد. تیم سازنده با ارائه یک حیات وحش و محیط‌های چیم‌نواز، سعی دارد تا لحظات آرامش بخشی را برای مخاطبان به‌وجود آورد که می‌توانید به‌صورت آزادانه در آن به گشت‌وگذار بپردازید.

دانلود بازی Wilderless

Z Dawn

Z Dawn

در جریان بازی Z Dawn، ویروس Z در حال همه‌گیر شدن است و زامبی‌ها در گوشه‌وکنار سرزمین بازی به چشم می‌خورند. ازاین‌رو شما وظیفه دارید تا یک تیم از بازمانده‌ها تشکیل دهید و برای زنده‌ماندن تلاش کنید.

دانلود بازی Z Dawn


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده