// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Rocksmith دیگر بسته الحاقی جدیدی دریافت نمی‌کند

استودیوی سازنده بازی Rocksmith کار ساخت پروژه جدید خود را آغاز و اعلام کرده که دیگر، بسته الحاقی جدیدی برای راک‌اسمیت منتشر نخواهد شد.

بازی Rocksmith ساخته استودیوی یوبیسافت سان‌ فرانسیسکو، یک بازی آموزش گیتار است که دیگر برای آن بسته الحاقی جدیدی منتشر نخواهد شد. این خبر طی پستی در وبلاگ رسمی یوبیسافت منتشر شد. بازی Rocksmith که می‌توان تقریبا هر نوع گیتاری را به آن متصل و بازی کرد اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر و در ادامه در سال ۲۰۱۲ برای پی سی نیز عرضه شد. در سال ۲۰۱۴ تیم سازنده نسخه دیگر تحت عنوان Rocksmith 2014 ساخته و عرضه کرده‌اند؛ درنهایت پس از ۳۸۳ هفته پشتیبانی از بازی و انتشار ۱۵۷۰ قطعه در قالب بسته الحاقی، انتشار DLCهای این بازی به پایان رسید.

تیم سازنده در این‌باره متنی کوتاهی را منتشر کرده‌اند:

بیش از یک دهه است که ما از بازیکنان یاد می‌گیریم، رشد می‌کنیم و با استعداد، خلاقیت و شوقی که دارند کمک می‌کنیم تا به اهداف خود برسند. ما واقعا دیگر نمی‌توانستیم بیشتر از این با شما در این سفر همراه باشیم.

درحالی‌که برای بازی Rocksmith محتوای آنلاین هفتگی منتشر می‌شود ولی دیگر خبری از بسته الحاقی جدید نیست. در مورد پروژه جدید استودیوی یوبیسافت سان‌فرانسیسکو فعلا چیزی در دسترس نیست ولی باتوجه‌به صحبتی که داشته‌‌اند این بازی نیز مرتبط با موسیقی خواهد بود:

حمایت شما از بازی Rocksmith مایه‌ی دلگرمی ما است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا مرحله بعدی یادگیری موسیقی را باهم شروع کنیم.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده