نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

گیفت کارت استور، وب‌سایت تخصصی فروش انواع گیفت کارت

گیفت کارت استور یک فروشگاه آنلاین برای خرید گیفت کارت PS4، استیم والت، ایکس‌باکس لایو و دیگر سرویس‌های بازی است که بستری ایمن را برای شما فراهم کرده تا با خیال راحت بتوانید به بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

تیم ما در تمامی مراحل خرید همواره درکنار شما هستند و تلاش ما بر این است تا لبخند رضایت شما از تجربه خریدی دل‌چسب را به دست آوریم.

خرید آسان و تحویل فوری گیفت کارت

گیفت کارت خود را در کمتر از ۱ دقیقه خریداری کنید و بلافاصله بعد از پرداخت کد را دریافت کنید. می‌توانید پروسه خرید و تحویل کالا را ابتدا تست کنید.

پشتیبانی سریع و 24 ساعته

در تمامی مراحل خرید کارشناسان ما به ‌صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل درکنار شما هستند و پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های شما خواهند بود.

از تخفیف ویژه کمپین #در_خانه_بمانیم گیفت کارت استور لذت ببرید

گیفت کارت استور برای حمایت از کمپین #در_خانه_بمانیم کد تخفیف ویژه‌ای را برای تمام کاربران گرامی زومجی در نظر گرفته است.

بدون تخفیف گیفت کارت خود را نخرید!

(توجه داشته باشید که کوپن تخفیف ویژه ما فقط به کاربرانی نمایش داده می‌شود که از لینک زیر وارد سایت شوند)

خرید گیفت کارت

خرید گیف کارت

خرید استیم والت

اگر به اجرای بازی در کامپیوتر شخصی علاقه دارید، استفاده از سرویس استیم بهترین گزینه برای دانلود و نصب جدیدترین عناوین عرضه شده است؛ شما می‌توانید با خرید گیفت کارت استیم اقدام به شارژ حساب کاربری کرده و هر کدام از بازی‌های مورد علاقه‌تان را دریافت کنید.

گیفت کارت استور امکان خرید انواع گیفت کارت از ۱ دلار تا ۱۰۰ دلار برای استیم والت و دیگر خدمات بازی در کامپیوتر و کنسول را برای شما فراهم کرده است.

خرید گیف کارت - ۱

گیفت کارت PSN

برای دریافت بازی پلی‌استیشن می‌توانید وارد وب سایت Giftcardstore.ir شده و گیفت کارت PSN را خریداری کنید و با استفاده از آن، بازی‌های مورد نظرتان را برای اکانت خود فعال کنید.

برای اجرای بازی‌های آنلاین در PS4 می‌توانید اکانت پلی‌استیشن پلاس را فعال کنید و با استفاده از آن، برای مدت زمان مشخص به قابلیت‌های ویژه، بازی‌های آنلاین و حتی برخی از امکانات رایگان دسترسی داشته باشید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده