نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

ورود Nemesis به اتاق‌ های امن بازی Resident Evil 3 تکذیب شد

جای نگرانی نیست؛ برخلاف خبر‌هایی که در این خصوص منتشر شده بود، حتی نمسیس هم نمی‌تواند در اتاق‌های امن بازی Resident Evil 3 وارد شود.

دیروز اخباری مبنی بر اینکه آنتاگونیست اصلی بازی Resident Evil 3، یعنی هیولای نمسیس (Nemesis) می‌تواند حتی در اتاق‌های امن بازی نیز شما را دنبال کند، در منابع مختلف خبری منتشر شده بود. اگر قبلاً بازی‌های Resident Evil را تجربه کرده باشید، حتماً می‌دانید که اتاق‌های امن بازی مناطقی هستند که شما می‌توانید در آن روند بازی را تا جایی که پیشروی کرده‌اید ذخیره کنید. این مناطق از نظر دسترسی زامبی‌ها و سایر هیولاهای بازی کاملاً امن بوده و می‌توان برای دقایقی از دست آن‌ها در امان بود. حالا مشخص شده که در صورت ورود به یکی از این اتاق‌ها، حتی نمسیس هم نمی‌تواند شما را دنبال کند.

در ادامه‌ی مقاله‌ای که از سوی وبسایت GamesRadar منتشر شده بود، تأیید شده که Nemesis توانایی ورود به اتاق‌های امن بازی را ندارد. ظاهراً ابهامی که در این خصوص ایجاد شده بود، به بعد از فراهم شدن امکان دسترسی به دموی قابل بازی Resident Evil 3 برمی‌گردد. جایی که وبسایت رسمی Xbox Magazine اظهار کرده بود در شرایطی که Jill Valentine در یکی از اتاق‌های امن بازی حضور داشته و مشغول استفاده از دستگاه تایپی که روند بازی را در Resident Evil 3 ذخیره می‌کند بوده، نمسیس وارد اتاق شده بود. هرچند محلی که این خبر به آن اشاره می‌کرد، از نظر فنی یک اتاق امن نبود. درواقع با اینکه کاراکتر بازی به ماشین تحریر ذخیره بازی دسترسی پیدا کرده بود، این قسمت در یکی از اتاق‌های امن بازی واقع نشده و در جریان بازی قرار داشته است.

برای اطمینان از اینکه در اتاق امن قرار دارید یا نه، می‌توان به موسیقی متن بازی توجه کرد. این موضوع درمورد تمامی قسمت‌های Resident Evil صدق می‌کند. یعنی شما به محض ورود به یکی از اتاق‌های امن بازی، موسیقی متن خاصی را خواهید شنید. این ویژگی، در طول سال‌ها به یکی از مشخصه‌های اصلی این مجموعه تبدیل شده و حتی در جدیدترین قسمت‌های آن مانند Resident Evil 7 و همچنین نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 نیز رعایت شده است. اگر وارد محلی شدید که یک موسیقی آرامش بخش شروع به پخش شدن کرد، مطمئن باشید که برای لحظاتی جای شما امن خواهد بود.

Resident Evil 3

با اینکه نمسیس نمی‌تواند شما را در اتاق‌های امن بازی Resident Evil 3 دنبال کند، به‌معنی این نیست که این هیولا کمتر از قبل وحشتناک خواهد بود. اگر قبلاً بازی اورجینال Resident Evil 3 را تجربه نکردید، باید توجه داشته باشید که نمسیس به‌عنوان وحشتناک‌ترین و دشوارترین دشمن مجموعه بازی‌های Resident Evil شناخته می‌شود. هیولایی که Jill Valentine و همراهان او را همه جا دنبال کرده و به‌شدت خشونت آمیز رفتار می‌کند. در نسخه بازسازی شده‌ی قسمت سوم Resident Evil نیز این موضوع تشدید شده است. اگر در بازی Resident Evil 3 در یکی از اتاق‌های امن قرار داشتید، از آن لذت ببرید؛ چرا که این تنها راهی است که از دست این موجود شیطانی در امان خواهید بود.

Resident Evil 3 ماه آینده و در تاریخ ۳ آوریل برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در صورت انتشار اخبار بیشتر در خصوص جدیدترین بازی بازسازی شده کپکام، اطلاعات مربوطه را از زومجی پیگیری کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده