// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dicey Dungeons تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

در طی رویداد بازی‌‌های مستقل نینتندو اعلام شد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dicey Dungeons تا پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار خواهد گرفت.

چندی پیش تری کاوانا، سازنده‌ی بازی Dicey Dungeons، اعلام کرد که در حال کار روی پورت نینتندو سوییچ و موبایل این بازی است و بالاخره در طی رویداد بازی‌‌های مستقل نینتندو به‌طور رسمی اعلام شد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dicey Dungeons در طول سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Dicey Dungeons طراحی روگ‌لایک را با مکانیسم دِک بیلدینگ (Deck-Building) به شکل رول تاس نیمه تصادفی ترکیب می‌کند. این بازی به‌شدت خلاقانه است و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین دِک بیلدینگ‌های موجود روی سیستم‌های عامل دیجیتال دانست. این بازی از ذهن تری کاوانا، که سازنده‌ی بازی‌های مشابه دیگری مانند Super Hexagon و VVVVVV است، نشات گرفته است. با اینکه که بازی‌های پیشین او با استقبال خوبی رو‌به‌رو شدند، کاوانا در این رابطه اعلام کرد که Dicey Dungeons موفق شده در ماه اول انتشارش رکورد فروش هر دو بازی قبلی او را پشت سر بگذارد. 

بازی Dicey Dungeons هم‌اکنون روی کامپیوتر عرضه شده است و تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده