// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Naruto X Boruto Ninja Tribes تا Teamfight Tactics

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Astra Prime گرفته تا دو بازی One Piece Bon! Bon! Journey و Super Glider را برای اندروید و iOS داریم. 

در جریان هفته چهارم اسفند ماه، بازی‌های متنوعی در اختیار کابران قرار گرفته است. علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن نقش آفرینی، می‌توانند بازی اندروید و آیفون Anima ARPG را تجربه کنند. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های معمایی، می‌توانند بازی آیفون و اندروید را Hidden Through Time تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته چهارم اسفند ماه خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Anima ARPG

Anima ARPG

Anima ARPG، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در جریان هفته چهارم اسفند ماه روی iOS عرضه شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، اکشن بسیار بالا و استفاده از المان‌های هک اند اسلش برای خلق یک تجربه‌ی بسیار خوب است.

دانلود بازی Anima ARPG

Another Life

Another Life

Another Life را می‌توان یک شبیه‌ساز سرگرم کننده از زندگی واقعی دانست. در این بازی می‌توانید یک زندگی مجزا را شروع کنید و به دستاوردهای جدیدی دست پیدا کنید.

دانلود بازی Another Life

Arcade Runner

Arcade Runner

در جریان بازی Arcade Runner بازیکنان هدایت یک مکعب را برعهده می‌گیرید که باید موانع را پشت سر بگذارد و مکان امن برسد. Arcade Runner را می‌توان یک بازی رانینگ با سرعت بسیار بالا دانست که از موسیقی‌های دهه ۸۰ میلادی استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ای لذت بخش را کسب کنند.

دانلود بازی Arcade Runner

Astra Prime

Astra Prime

Astra Prime را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های هفته چهارم اسفند ماه دانست. در جریان این بازی، کاربر باید با چرخاندن لایه‌های مختلف، رنگ‌ها را مرتب کنند تا شکل نهایی به‌وجود آید.

دانلود بازی Astra Prime

Bloom

Bloom

Bloom را می‌توان یک بازی سرگرم کننده و جذاب دانست که مناسب فصل بهار است و می‌توانید لحظات سرگرم کننده‌ای را برای خود به‌وجود بیاورید. طراحی بصری Bloom یکی از مواردی است که شما را هیجان‌زده می‌کند.

دانلود بازی Bloom

Brainjection

Brainjection

Brainjection یک بازی پازل محور با حال‌وهوای سایبرپانکی است که داستان آن در سال ۲۰۵۹ روایت می‌شود؛ جایی‌که مردم برای کاشت مغز و اعمال تغییرات روی آن به‌سراغ کلینیک‌ها و دکترها می‌روند.

دانلود بازی Brainjection

Hidden Through Time

Hidden Through Time

Hidden Through Time یک بازی پر رمز و راز است که در جریان آن بازیکن باید با گشت‌وگذار در گوشه‌وکنار بازی، رازهای بازی را کشف کند. یکی از ویژگی‌های Hidden Through Time، گرافیک نقاشی شکل بازی است که حس‌وحال متفاوتی را القا می‌کند.

دانلود بازی Hidden Through Time

InfiniteCorp

InfiniteCorp

InfiniteCorp یکی دیگر از بازی‌های سایبرپانکی هفته چهارم اسفند ماه است که بازیکن در آن باید تصمیم‌های مختلفی بگیرد تا روند بازی پیش برود. همچنین تیم سازنده برای خلق نوآوری و ارائه یک تجربه متفاوت، از ساختار بازی‌های کارتی هم استفاده کرده است.

دانلود بازی InfiniteCorp

Land and Castles

Land and Castles

Last and Castles یک بازی استراتژی همزمانی است که بازیکنان با کسب منابع اولیه و متریال های مختلف باید مواردی مثل قلعه و ساختمان‌های متفاوت را بسازند و آن‌ها را ارتقا دهند. همچنین می‌توانید نقشه‌های جدیدی را خلق کنید و دشمنان خود را هم از بین ببرید.

دانلود بازی Last and Castles

MLB Tap Sports Baseball 2020

MLB Tap Sports Baseball 2020

علاقه‌مندان به بازی بیس‌بال می‌توانند تجربه‌ی خوبی را ازطریق MLP Tap Sports Baseball 2020 کسب کنند. گیم‌پلی بازی نسبت‌به نسخه پیشین خود پیشرفت کرده و شاهد جلوه‌های بصری بهتری هستیم.

دانلود بازی MLP Tap Sports Baseball 2020

Naruto X Boruto Ninja Tribes

Naruto X Boruto Ninja Tribes

Naruto X Boruto Ninja Tribes را می‌توان یک بازی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به انیمه ناروتو و سری بروتو دانست. دراینجا می‌توانید تیم سه‌نفره خود را از میان تمامی شخصیت‌های این دو انیمه شکل دهید و وارد مبارزات هیجان‌انگیزی شوید.

دانلود بازی Naruto X Boruto Ninja Tribes

Night Rider

Night Rider

اگر به‌دنبال یک بازی ماشین سواری متفاوت و سرگرم کننده هستید، Night Rider می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. طراحی متفاوت بازی درکنار موسیقی‌های دهه ۸۰ میلادی سبب شده تا Night Rider به یک بازی سرگرم کننده ریسینگ تبدیل شود.

دانلود بازی Night Rider

One Piece Bon! Bon! Journey

One Piece Bon! Bon! Journey

One Piece Bon! Bon! Journey را می‌توان یکی دیگر از بازی‌های انیمه محور هفته چهارم اسفند ماه دانست. بااین‌حال تیم سازنده از ساختار و سبک کاملا متفاوتی برای انیمه وان پیس استفاده کرده است. دراین‌جا کاراکترهای وان پیس در ساختاری معما شکل به‌نمایش گذاشته شده‌اند.

دانلود بازی One Piece Bon! Bon! Journey

One Piece Puzzle

One Piece Puzzle

در بازی One Piece Puzzle، بازیکنان وارد سطح‌هایی می‌شوند که در جریان آن باید تنها با یک قطعه، معمای تصویر و شکل مربوطه را حل کنند. در ظاهر شاید کار ساده‌ای باشد، اما هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد.

دانلود بازی One Piece Puzzle

OptFlight

OptFlight

در جریان بازی موبایل OptFlight بازیکنان هدایت یک شبکه ارتباط هوایی را برعهده می‌گیرند و در جریان آن باید هر هواپیما در خط هوایی درستی قرار دهید تا سالم به مقصد برسد.

دانلود بازی OptFlight

The Seven Chambers

The Seven Chambers

در جریان بازی The Seven Chambers بازیکنان باید معماهای هر محیط را حل کنند و داستان بازی را پیش ببرند. درواقع وظیفه شما در این بازی Hidden Object محور این است که سرنخ‌ها را درکنار یکدیگر قرار دهید تا بتوانید معماها را حل کنید.

دانلود بازی The Seven Chambers

 

 Spirits of Anglerwood Forest

Spirits of Anglerwood Forest

داستان بازی Spirits of Anglerwood Forest روایت‌گر داستان پسری به نام ادگار فن است. ادگار یک کشاورز ساده‌ به‌حساب می‌آید و در ماجراجویی خود باید به‌دنبال خانواده خود بگردد، اما در‌این‌میان خطرهای جدی‌ای او را تهدید می‌کنند.

دانلود بازی Spirits of Anglerwood Forest

Super Glider

Super Glider

در بازی Super Glider کاربر هدایت یک گلایدر را در فضا به دست می‌گیرد و وظیفه دارد مراحل بازی را پشت سر بگذارد. با پشت سر گذاشتن مراحل، موانع و چالش‌های بازی هم بیشتر از گذشته می‌شود تا بازیکن به چالش کشیده شود.

دانلود بازی Super Glider

Teamfight Tactics

Teamfight Tactics

مدتی است که بازی Teamfight Tactics در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفته است و رایت گیمز سعی دارد به‌واسطه‌ی این بازی Auto Chess محور تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد. هم‌اکنون این بازی در دسترس کاربران موبایل هم قرار گرفته است.

دانلود بازی Teamfight Tactics

VWLS

VWLS

VWLS را می‌توان یک بازی حدس کلمه دانست، اما تیم سازنده دست به خلاقیت جالبی زده است. دراینجا بازیکن به‌جای پیدا کردن حروف گم شده، باید به‌دنبال حروف صدادار گمشده در داخل یک کلمه باشید.  

دانلود بازی Addams Family Mystery Mansion

Warage RTS

Warage RTS

Warage RTS یک بازی استراتژی همزمانی کلاسیک است که در جهانی فانتزی روایت می‌شود. در اینجا بازیکن می‌تواند نیروهای ارتش خود را هدایت کند، آن‌ها را ارتقا دهد و درکنار ساخت‌وسازهای مختلف، دشمنان خود را هم از بین ببرد.

دانلود بازی Warage RTS

Z.O.N.A. Shadow of Lemansk Redux

Z.O.N.A. Shadow of Lemansk Redux

کاربران علاقه‌مند به بازی‌های اول شخص تیراندازی در هفته چهارم اسفند ماه می‌توانند بازی Z.O.N.A. Shadow of Lemansk Redux را تجربه کنند. تیم سازنده مدعی است که بازی از نظر داستانی هم تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد و درکنار المان‌های اکشن‌، شاهد المان‌های مخفی‌کاری هم هستیم.

دانلود بازی Z.O.N.A. Shadow of Lemansk Redux

8 Bit Space

8 Bit Space

در جریان بازی 8 Bit Space قهرمان داستان وظیفه دارد ۵ شیء باستانی را پیدا کند. درواقع این پتج آیتم باعث راه‌اندازی یک پرتال باستانی می‌شوند. یکی از نکات جالب 8 Bit Space، طراحی پیکسلی و کلاسیک آن است که تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی 8 Bit Space


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده