نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

پلاتینیوم گیمز هفته آینده از یک بازی بزرگ رونمایی می‌کند

پلاتینیوم گیمز قرار است به‌زودی از یک بازی مهم رونمایی کند. همچنین هیدکی کامیا، معاون ارشد و طراح بازی در این استودیو، جزییات تازه‌ای درباره بازی Bayonetta 3 اعلام کرده است.

به‌نظر می‌رسد که استودیوی پلاتینیوم گیمز قصد دارد تا در هفته آینده یک بازی مهم را معرفی کند. طبق اعلام وبسایت Ryokutya2089، این استودیو یک رونمایی بزرگ در شماره بعدی مجله فامیتسو که در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند ۹۸) منتشر می‌شود، خواهد داشت. البته نام رسمی این مجله، فامیتسوی هفتگی شماره ۱۲ مارس ۲۰۲۰ است. اینکه پلاتینیوم گیمز از چه چیزی رونمایی می‌کند هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که این رونمایی مربوط به دومین بازی باشد که وبسایت Platinum 4 به آنها اشاره دارد.

در همین زمینه باید به دو نکته مهم توجه داشته باشیم:

  1. تاریخ ۲۷ فوریه همزمان با برگزاری نمایشگاه PAX East است و استودیوی پلاتینیوم گیمز برای نمایش بازی The Wonderful 101: Remastered در این مراسم حضور خواهد داشت. حالا بازی جدید پلاتینیوم هر چیزی که باشد، به‌نظر می‌رسد که هیدکی کامیا، معاون ارشد و طراح بازی این استودیو، در بوستون حضور پیدا می‌کند تا درباره آن توضیح بدهد.
  2. این فقط یک حدس است؛ اما رونمایی جدید پلاتینیوم گیمز با تاکاهیسا تائورا، طراح اصلی بازی NieR: Automata و کارگردان Astral Chain که به‌وسیله کمپانی نینتندو عرضه شد، در ارتباط خواهد بود. احتمالا قرار است درباره بازی جدید این بازیساز، اطلاعاتی ارائه شود.

علاوه بر این، وبسایت Ryokutya2089 اعلام کرده که اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی Bayonetta 3 ارائه می‌شود. در این شماره از مجله هفتگی فامیتسو قرار است به مناسبت دهمین سالگرد عرضه Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle، مصاحبه‌ای با هیدکی کامیا منتشر شود. ظاهرا کامیا در این مصاحبه گفته است که روند توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود و تنها تریلری که از آن در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شده، شامل اطلاعات مخفی است. احتمالا کامیا در همین مصاحبه، رونمایی بزرگ پلاتینیوم گیمز را نیز انجام خواهد داد. پس از انتشار شماره آینده مجله فامیتسوی هفتگی، اطلاعات تکمیلی در این زمینه، بلافاصله در زومجی مخابره می‌شود.

PlatinumGames / پلاتینیوم گیمز

به‌نظر می‌رسد استودیوی پلاتینیوم قصد دارد در آینده بتواند خودش نسبت به عرضه بازی‌هایش اقدام کند. این استودیو در همین راستا گام‌های بزرگی را برداشته و برای مثال با کمپانی چینی تنسنت (Tencent) جهت سرمایه‌گذاری به تفاهم رسیده است. علاوه بر  این، پلاتینیوم گیمز می‌‌خواهد یکی از مهمترین بازی‌های کلاسیکش یعنی The Wonderful 101 را از طریق جذب سرمایه در کیک‌استارتر بازسازی و منتشر کند. این موارد نشان می‌دهند که پلاتینیوم به دنبال دستیابی به استقلال بیشتر است تا بتواند ایده‌های عجیبش در ساخت بازی‌ها را با آزادی به مرحله اجرا درآورد.

این استودیو چندی پیش با راه‌اندازی وبسایت Platinum 4 خبرساز شده بود. اولین بازی معرفی شده در این وبسایت The Wonderful 101 است و سه بازی دیگر در آینده رونمایی می‌شوند. پلاتینیوم گیمز در حال حاضر دو بازی Bayonetta 3 برای کنسول نینتندو سوییچ و همچنین Babylon’s Fall برای کامپیوتر و پلی‌ استیشن 4 را در دست ساخت دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده