نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

هولدینگ تنسنت روی استودیو پلاتینیوم گیمز سرمایه گذاری کرد

پلاتینیوم گیمز با دریافت سرمایه عظیمی ازطرف هولدینگ تنسنت قصد دارد تا به مرحله انتشار مستقل بازی‌ها نیز دست پیدا کند و علاوه‌بر توسعه، عرضه بازی‌ها را بدون نیاز به ناشر دیگری، برعهده بگیرد.

استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، سازنده بازی‌های Bayonetta 3 و Babylon’s Fall سرمایه عظیمی را از طرف هولدینگ تنسنت (Tencent Holdings) دریافت کرد. این سرمایه‌گذاری به‌نحوی برای پایه‌گذاری یک رابطه همکاری بین این دو شرکت اتفاق افتاده است. این همکاری هیچ تأثیری روی بازی‌های مستقل پلاتینیوم گیمز نخواهد داشت و آن‌ها می‌توانند در آینده تحت‌نظر ساختار شرکتی فعلی خود، توسعه بازی‌های خود را ادامه دهند.

کنیچی ساتو، مدیرعامل و رئیس استودیو پلاتینیوم گیمز، اعلام کرد که او از سرمایه‌ی هولدینگ تنسنت برای برای تقویت بنیان کسب و کار خود استفاده خواهد کرد و سعی دارد تا با گسترش این استودیو علاوه‌بر توسعه بازی‌ها، انتشار آن‎ها را نیز برعهده بگیرد. او گفت که این استودیو قصد دارد تا به یک دیدگاه وسیع جهانی برسد و در عین‌حال نیز بازی‌های با کیفیت بالا را تحت نام این استودیو خلق کند.

این اتفاق باتوجه به موفقیت چشمگیر بازی Astral Chain و فروش بیشتر از حد انتظار آن، می‌تواند باعث پیشرفت عظیمی برای این استودیو شود. سرمایه‌گذاری غول رسانه‌ای چین اتفاقی است که می‌تواند روند رشد و تکامل استودیو پلاتینیوم گیمز را سرعت بدهد. اگر این استودیو بتواند با استفاده از این سرمایه عظیم به اهداف خودش برسد، در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند به‌تنهایی و بدون نیاز به ناشران بازی، پروژه‌های خود را پس از مراحل توسعه، به مرحله انتشار برساند.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده