// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

مادربردهای سری TRX40 گیگابایت از پردازنده AMD Ryzen Threadripper 3990X پشتیبانی می‌کنند

گیگابایت اعلام کرده است که مادربردهای سری TRX40 این شرکت به‌خوبی از پردازنده‌ی AMD Ryzen Threadripper 3990X پشتیبانی می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، شرکت Gigabyte که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های مادربرد و کارت گرافیک است، اعلام کرده که مادربردهای سری TRX40 این شرکت به‌خوبی از پردازنده Ryzen Threadripper 3990X شرکت AMD پشتیبانی می‌کنند. مادربردهای این سری با بهره‌مندی از قدرت بالا، جدیدترین آپدیت بایوس و طراحی مناسبی که از نظر دفع حرارت دارند، بهترین کارایی ممکن را از پردازنده‌ی AMD Ryzen Threadripper 3990X به‌دست می‌آورند و هیچ جای نگرانی برای کسانی که قصد تعویض پردازنده‌ی خود را به این مدل دارند، نیست.

گیگابایت | Gigabyte

پردازنده‌ی جدید شرکت ای ام دی به‌تازگی عرضه شده‌ است و از این‌رو شرکت‌های تولیدکننده‌ی مادربرد با انتشار جدیدترین به‌روزرسانی بایوس، محصولات خود را برای پذیرایی از این پردازنده قدرتمند آماده کرده‌اند. مادربردهای سری TRX40 گیگابایت نیز جزو مدل‌هایی هستند که از ابتدا به‌منظور پشتیبانی از این مدل پردازنده طراحی و ساخته شده‌اند. تمامی تست‌ها و تاییدهای نهایی نیز برای این مادربردها به‌خوبی انجام گرفته است تا نهایت پرفورمنس ممکن را بتوانند از پردازنده AMD Ryzen Threadripper 3990X دریافت کنند. طراحی موسوم‌به +Q-Flash این مادربردها به کاربران این امکان را می‌دهد تا بایوس خود را به‌راحتی و با USB Flash آپدیت کنند؛ بدون آن‌که نیازی به نصب پردازنده و حافظه رم داشته باشند!

این آپدیت جدید قبل از ارائه شدن در وب‌سایت گیگابایت، توسط کارشناسان با سخت‌گیری قابل‌توجهی آزمایش شده است تا اطمینان حاصل شود بهترین کارایی یا پرفورمنس ممکن از پردازنده به‌دست می‌آید. این آپدیت در حال حاضر در وب‌سایت گیگابایت بارگذاری شده است و کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند.

مشخصات فنی کامل، قیمت پردازنده در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه‌ی کامل انواع CPU را در بخش محصولات مشاهده کنید؛انواع CPU اینتل از  جمله سری‌ Core i3، Core i5 و Core i7 و پردازنده‌های AMD رایزن (Ryzen) برای مقایسه و خرید در دسترس کاربران است. 


منبع Guru3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده