نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷

رویداد Steam Game Festival: Autumn Edition آغاز شد

کاربران کامپیوتر می‌توانند برای مدت محدودی در جریان جشنواره‌ی پاییزی بازی‌های استیم به تجربه‌ی دموی تعداد زیادی از بازی‌های پیش‌رو بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رویداد Steam Game Festival: Autumn Edition آغاز به کار کرده است و برای مدتی به نمایش بازی‌هایی می‌پردازد که برای انتشار در ۶ ماه آینده در استیم برنامه‌ریزی شده است. جشنواره‌ی پاییزی بازی‌های استیم تا تاریخ ۲۲ مهر (۱۳ اکتبر) ادامه خواهد داشت. در این رویداد می‌توان به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی‌ها پرداخت و به تماشای نمایش‌های ویژه‌ی توسعه‌دهندگان بازی‌ها نشست. درست مانند جشنواره‌های پیشین، در این رویداد نه‌تنها دموی بازی‌ها به‌شکل رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، بلکه امکان مشاهده‌ی بازی‌ها، شنیدن صحبت‌های توسعه‌دهندگان و گفت‌وگوی زنده با آن‌ها در جلسات پرسش‌وپاسخ نیز وجود دارد.

اگر به صفحه‌ی «جشنواره‌ی پاییزی بازی‌های استیم» مراجعه کنید، می‌توانید از برنامه‌ی زمانی جلسات مطلع شوید و با شرکت در آن‌ها با توسعه‌دهندگان درباره‌ی بازی‌هایشان گفت‌وگو کنید. بازی‌های Underzone ،Solasta: Crown of the Magister ،Battle Hunters ،Demon Turf ،Aircraft Carrier Survival ،Unbound Worlds Apart ،Fights in Tight Spaces ،Carto ،Conscript ،Ghostrunner و Stronghold: Warlords از آثاری هستند که می‌توان نسخه‌ی آزمایشی آن‌ها را در این رویداد تجربه کرد. البته نسخه‌ی دموی بازی‌های دیگری نیز در این رویداد در دسترس است که نمی‌توان نام همه‌ی آن‌ها را در اینجا ذکر کرد و برای مشاهده‌ی آن‌ها می‌توان به سراغ استیم رفت. 

نخستین رویداد Steam Game Festival درکنار رویداد The Game Awards در سال ۲۰۱۹ برگزار شد و دموهای متعددی از بازی‌های مختلف را در دسترس کاربران قرار داد. در ماه مارس نیز شاهد برگزاری جشنواره‌ی بهاری بازی‌های استیم بودیم که امکان تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بیش از ۴۰ بازی را که برای نمایش در رویداد GDC 2020 در نظر گرفته شده بود، فراهم کرد. سومین جشنواره‌ی بازی‌های استیم نیز در تابستان برگزار شد و این‌بار بالغ‌بر ۹۰۰ دموی قابل بازی را در دسترس قرار داد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده