نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

مایا و ایتن هاوک برای بازی در نقش پدر و دختر به فیلم Revolver اضافه شدند

ایتن هاوک و مایا هاوک، دخترش قرار است در فیلم Revolver به کارگردانی اندرو استنتون حضور پیدا کنند و در نقش یک پدر و دختر به ایفای نقش بپردازند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ایتن هاوک و مایا هاوک که در دنیای واقعی پدر و دختر هستند، حالا قرار است در یک فیلم نیز نقش پدر و دختر را بازی کنند. ایتن و مایا هاوک به فیلم Revolver اضافه شده و قرار است نقش یک پدر و دختر را در این فیلم کمدی عاشقانه که اتفاقات آن در دهه ۶۰ میلادی جریان خواهد داشت، بازی کنند. وظیفه کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده اندرو استنتون باشد. این فیلم قرار است در آمریکن فیلم مارکت برای فروش حق تولید و پخش معرفی شود. کیت تریفری نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Revolver را بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Revolver در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۱۹۶۶ جریان دارد و زمانی‌که پرواز گروه The Beatles (بیتلز) به مقصد ژاپن مجبور می‌شود به علت یک اتفاق غیر منتظره در شهر انکوریج در ایالت آلاسکا فرود بیاید و حالا اعضای گروه مجبور می‌شوند به یک هتل مراجعه کنند.

اندرو استنتون

حالا در آن‌جا جین با بازی مایا هاوک در حال برنامه‌ریزی برای تحقق بزرگ‌ترین آرزوی دوره نوجوانی خود است. استنتون بیشتر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آثار پیکسار شناخته می‌شود که پیش از این دو بار و برای کارگردانی انیمیشن Finding Nemo و انیمیشن WALL·E موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. او همچنین وظیفه کارگردانی انیمیشن Finding Dory، دستیاری کارگردان انیمیشن A Bug's Life و وظیفه نوشتن فیلمنامه یا داستان تمامی قسمت‌های انیمیشن Toy Story را نیز در کارنامه خود داشته است و استنتون پیش از این فیلم John Carter را نیز کارگردانی کرده بود.

استنتون طی چند سال گذشته وظیفه کارگردانی دو قسمت از فصل دوم Stranger Things، یک قسمت از فصل چهارم سریال Better Call Saul، یک قسمت از فصل سوم Legion و یک قسمت از سریال Tales from the Loop را بر عهده داشته بود. مایا هاوک نیز پس از حضور در سریال Little Women و فیلم Once Upon a Time... In Hollywood، این روزها بیشتر برای بازی در نقش رابین در سریال Stranger Things شناخته می‌شود. ایتن هاوک هم ۴ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که این موضوع شامل ۲ بار برای بازی در فیلم Training Day و فیلم Boyhood و ۲ بار هم برای نوشتن فیلمنامه فیلم Before Sunset و Before Midnight در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده