// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

پک‌ های FIFA در هلند نوعی از قمار شناخته می‌شود

با شناخته شدن پک‌های فیفا به‌عنوان قمار در هلند، الکترونیک آرتز اگر به نقض قوانین هلند ادامه دهد مبلغ پنج میلیون یورو جریمه خواهد شد.

مدتی است که شاهد عملکرد متفاوت دولت‌ها در قبال لوت باکس‌ها هستیم. لوت باکس‌های FIFA و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) هم همیشه جزو مواردی هستند که دولت‌ها و کشورهای مختلفی آن‌ها را زیر نظر دارند. بلژیک و هلند مدتی است استفاده از لوت باکس‌ها را غیر قانونی اعلام کرده‌اند و این در حالی است که هلند با تقویت کردن قانون اصلی خود، قصد دارد الکترونیک آرتز را به پرداخت پنج میلیون یورو جریمه کند.

موارد مشابه می‌تواند خبر ناخوشایندی برای کامیونیتی فیفا باشد. درواقع لوت باکس‌ها یکی از بخش‌های کسب درآمد آلتیمیت تیم برای تیم سازنده به حساب می‌آید و ازطرفی اگر خرید لوت باکس‌ها در یک کشور غیرقانونی اعلام و مسدود شود، بدین معنی است که کاربران دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این مورد می‌تواند در بعضی از مواقع باعث ایجاد تغییر در ساختار حالت مورد نظر هم شود. خوشبختانه، این تغییرات می‌تواند به‌نفع مصرف‌کننده باشد، اما به‌نظر نمی‌رسد که الکترونیک آرتز قصد اعمال تغییراتی در نحوه کسب درآمد از پک‌های فیفا داشته باشد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آینده لوت باکس‌ها یا حتی پک‌های فیفا و آلتیمیت تیم به کجا ختم می‌شود. اگر کشورهای اروپایی بیشتری استفاده از لوت باکس‌های فیفا را غیرقانونی اعلام کنند، احتمال دارد شاهد اعمال تغییراتی در این ساختار باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده