// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶

تاریخ جدید انتشار بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft مشخص شد

جدیدترین اکسپنشن بازی World of Warcraft که با نام Shadowlands شناخته می‌شود قبل از پایان سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

بازی World of Warcraft جزو آثاری است که به‌صورت فصلی آپدیت‌های مختلفی را دریافت می‌کند و علاقه‌مندان بازی را با ارائه کردن محتوای جدید سرگرم می‌کند. این آپدیت‌ها شامل چندین دسته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها اکسپنشن‌های بازی هستند. با انتشار هر اکسپنشن فضای کلی بازی دچار تغییرات بزرگی می‌شود که جذابیت بیشتری را نسبت به آپدیت‌های معمولی شاهد هستیم. دنیای وارکرفت بعد از انتشار اولین نسخه خود، تا به امروز تجربه انتشار هشت اکسپنشن را داشته است که اکسپنشن Shadowlands قرار است به‌عنوان نهمین اکسپنشن بازی در اختیار علاقه‌مندان سبک MMO قرار گیرد.

پیش از این قرار بود که اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft در تاریخ ۲۷ اکتبر مصادف با ۶ آبان روی سرورهای اصلی بازی منتشر شود که با نزدیک‌تر شدن به این بازه زمانی، شرکت اکتیویژن بلیزارد با انتشار اعلامیه‌ای زمان انتشار را با تأخیر همراه کرد. دلیل اصلی این کار مشکلات کوچک و بزرگی بود که بازیکنان بعد از بازی کردن نسخه‌های آلفا، بتا و PTR تجربه کرده بودند و در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. نکته مهم دیگر اینکه بعد از انتشار این اعلامیه هیچ زمان مشخصی برای انتشار اکسپنشن نهم بازی مشخص نشد. ولی ساعاتی قبل شرکت بلیزارد به واسطه جان هایت که با عنوان تهیه کننده اجرایی بازی World of Warcraft شناخته می‌شود چندین خبر مهم از جمله زمان انتشار اکسپنشن Shadowlands را اعلام کرد که طبق آن قرار است هم‌زمان با شانزدهمین سالگرد انتشار بازی رخ دهد. با کلیک روی این لینک می‌توانید ویدیو مربوط‌به روز انتشار را مشاهده کنید.

shadowlands_release_date

باتوجه‌به اعلامیه جدید، قرار است رویداد مربوط‌به نسخه Pre-Patch در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) در دسترس بازیکنان قرار گیرد و اکسپنشن Shadowlands در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۳ آذر روی سرورهای اصلی بازی World of Warcraft قرار گیرد. این بدین معنا است که بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) برای اولین‌بار وارد Raid جدید بازی که با نام Castle Nathria معرفی شده است، شوند و اولین فصل PvE و PvP بازی نیز در همین روز شروع خواهد شد.

نزدیک‌ترین و مهم‌ترین اتفاق پیش رو برای بازیکنان بازی World of Warcraft رویداد جدیدی است که در تاریخ ۲۰ آبان رخ می‌دهد. بعد از این تاریخ شهر‌های اصلی (Orgrimmar و Stormwind City) با مهاجمینی روبه‌رو خواهند شد که باید توسط ساکنین شهر شکست داده شوند. در این بین مأموریت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود که به‌صورت مأموریت‌های اصلی (برای شروع اکسپنشن Shadowlands) و مأموریت‌های روزانه (برای دریافت جوایز مربوط‌به رویداد Scourge Invasions) در دسترس خواهند بود. لازم به ذکر است که اتفاقات مربوط‌به این آپدیت بازیکنان را برای بار دیگر راهی Icecrown می‌کند و مأموریت‌های مختلفی در انتظار آن‌ها است.


منبع worldofwarcraft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده