نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

آپدیت روز عرضه بازی Watch Dogs Legion برخی از مشکلات فنی را حل می‌کند

آپدیت روز عرضه بازی Watch Dogs Legion برخی از نقص‌های بازی که برای بازیکنان مشکل ایجاد می‌کردند را رفع می‌کند.

طبق پست جدیدی که در انجمن یوبیسافت منتشر شده است، سازندگان می‌گویند آپدیت بازی Watch Dogs Legion با تمرکز بر «مشکلات فنی‌ای که روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی دیده‌ایم» منتشر شده است.

این آپدیت برای کنسول‌ها منتشر شده است و احتمالا از همین لحظه برای شما نیز قابل دریافت باشد. انتشار نسخه پی‌سی آپدیت مذکور مقداری طول می‌کشد، این آپدیت از فردا برای کاربران ویندوز در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت یوبیسافت تاکید می‌کند آن دسته از کاربرانی که با اجرای بازی روی پی‌سی به مشکل خورده‌اند، باید از مجهز بودن کامپیوتر خود به آخرین نسخه ویندوز اطمینان حاصل کنند. 

اگرچه که آپدیت مذکور به اجرای روان‌تر بازی کمک می‌کند، به‌لطف «بهبود فنی سرتاسری» این مورد خصوصا روی پلی استیشن 4 مشهودتر است، این آپدیت اما نتوانسته مشکل کرش کردن سخت‌افزاری‌ای را که دارندگان ایکس باکس وان ایکس با آن مواجه شدند، برطرف کند.

شخصیت ایدن در بازی Watch Dogs Legion

یوبیسافت می‌گوید آپدیتی که بدترین باگ بازی را حل می‌کند، در آینده منتشر می‌شود و باید تا چند روز آینده منتظر آپدیت جدید Watch Dogs Legion باشیم. برخی از ویژگی‌های آپدیت چدید بازی Watch Dogs Legion به قرار زیر هستند:

  • بهبود فنی سرتاسری روی پلی استیشن 4 برای گیم‌پلی/رانندگی روان‌تر
  • چندین بهبود فنی برای نسخه پی‌سی
  • بهینه‌سازی برای بهبود نرخ فریم روی کارت‌‌های گرافیک RTX
  • حل آن مشکل که وقتی شخصیت به سمت چک‌پوینت حرکت می‌کرد، بازی با افت فریم مواجه می‌شد
  • بهبود نرخ فریم در رانندگی

بازی Watch Dogs Legion از امروز برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شده است. نسخه نسل نهمی بازی بازی همزمان با عرضه کنسول‌های جدید در دسترس قرار خواهد داشت. به این‌ترتیب Watch Dogs Legion از روز ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) همزمان با عرضه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و از ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) همزمان با عرضه پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. بررسی زومجی از بازی Watch Dogs Legion روز گذشته همزمان با نقدهای جهانی آن منتشر شده است. علی گودرزی ضمن درنظر گرفتن نمره ۸.۵ برای بازی، در بررسی خود نوشته است:

تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن NPCهای بازی به شخصیت‌های اصلی آن، ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند. هرچند این بازی یوبیسافت هم از مشکلات فنی و باگ‌ها رنج می‌برد، اما کیفیت بخش‌های دیگرش آنقدر بالا است که ارزش تحمل کردن آن‌ها را داشته باشد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده