نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اولین تصاویر انیمه سریالی Pacific Rim: The Black بازگشت کایجوها را نشان می‌دهد

شبکه‌ی نتفلیکس اخیراً تصاویری از انیمه‌ی سریالی Pacific Rim: The Black منتشر کرد که قهرمانان اصلی و یکی از کایجوهای آن را نشان می‌دهند.

از مدت‌ها پیش خبر جدیدی از مجموعه‌ی Pacific Rim (حاشیه‌ی اقیانوس آرام) به گوش طرفداران نرسیده است. یک اقتباس در سبک انیمه از این مجموعه با نام Pacific Rim: The Black (حاشیه‌ی اقیانوس آرام: تاریکی) برای شبکه‌ی نتفلیکس در دست ساخت قرار دارد که اطلاعاتی از داستان آن در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که این انیمه‌ی سریالی داستان فیلم‌های Pacific Rim (حاشیه‌ی اقیانوس آرام) و Pacific Rim: Uprising (حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان) را گسترش خواهد داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس نخستین تصاویر انیمه‌ی Pacific Rim: The Black منتشر کرده است که قهرمانان اصلی و یکی از کایجوهای آن را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

قهرمانان اصلی انیمه سریالی Pacific Rim: The Black

یکی از کایجوهای انیمه سریالی Pacific Rim: The Black

این خواهر و برادر به‌دنبال والدین گم‌شده‌ی خود هستند و باید یک یگر رها شده را در سرزمینی خصمانه هدایت کنند. آن‌ها در این مسیر قطعاً با تعداد زیادی کایجو نیز روبه‌رو خواهند شد که تمام تلاش خود را برای نابودی آن‌ها به کار می‌گیرند. نتفلیکس هنوز خلاصه‌ی داستان رسمی انیمه‌ی سریالی Pacific Rim: The Black را منتشر نکرده است. کریگ کایل، نویسنده‌ی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگنراک) و گرگ جانسون، نویسنده‌ی انیمیشن سریالی X-Men: Evolution (ایکس-من: تکامل) از طرف شرکت «لجندری اینترتینمنت» به‌عنوان شورانر این انیمه فعالیت می‌کنند.

با اینکه نتفلیکس کمر به لغو بسیاری از سریال‌های لایو-اکشن خود بسته است، اما انیمیشن‌های این شبکه بهترین لحظات خود را سپری می‌کنند. این سرویس استریم اخیراً به تولید انیمه‌های هیجان‌انگیز بسیاری چراغ سبز نشان داد که از میان آن‌ها می‌توان به انیمه‌ی سریالی Godzilla (گودزیلا) اشاره کرد. شبکه‌ی نتفلیکس تاریخ دقیق پخش انیمه‌ی Pacific Rim: The Black را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد نمایش آن باشیم. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده