نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷

یک شئ پرنده مرموز و ناشناخته در بازی Apex Legends ظاهر شده است

دیتاماینرهای بازی ایپکس لجندز حضور یک UFO در آسمان هر دو نقشه بازی را گزارش کردند که ممکن است با قهرمان جدید بازی یا فصل هفتم در ارتباط باشد.

براساس اطلاعات جدیدی که توسط یکی از دیتاماینرهای بازی Apex Legends به نام Shrugtal منتشر شده، به‌تازگی یک UFO در آسمان نقشه‌های King's Caynon و World's Edge ظاهر شده است. البته باتوجه به قرار گرفتن آن در یک ارتفاع بسیار بالا، هنوز نمی‌توان به هیچ طریقی با آن ارتباط برقرار کرد اما با پرش از روی Jump Ship می‌توان بهترین زاویه دید از آن را به‌دست آورد. شباهت قبل توجه این شئ به کانسپت هنری که در زمان مأموریت Legacy of a Thief شخصیت Loba منتشر شده بود نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصویری از این UFO را مشاهده کنید:

حضور یک شئ پرنده مرموز در آسمان بازی Apex Legends

باید دید که آیا این شئ پرنده ارتباطی با Legend جدید بازی که Horizon نام دارد خواهد داشت یا خیر. به احتمال زیاد با آغاز فصل هفتم این بازی در ماه آینده همه چیز در این خصوص روشن خواهد شد. فعلاً فقط می‌توان منتظر ماند.

UFOدر بازی Apex Legends

کانسپت هنری بازی Apex Legends

در سایر اخبار مرتبط با این بازی، خبر تأخیر زمان انتشار بازی Apex Legends روی نینتندو سوییچ را داشتیم. براین اساس، کاربران کنسول‌های هیبریدی نینتندو باید تا سال ۲۰۲۱ برای تجربه این بازی منتظر بمانند. اما نسخه استیم ایپکس لجندز ماه آینده میلادی و در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) منتشر خواهد شد.

استودیوی Respawn باوجود برنامه‌ریزی قبلی برای عرضه پورت نینتندو سوییچ بازی بتل رویال خود در سال ۲۰۲۰، تصمیم گرفت که انتشار آن را تا سال آینده به تعویق انداخته و برای عرضه نسخه استیم و آغاز فصل هفتم فرصت ایجاد کند.

چاد گرنیر، کارگردان ایپکس لجندز، دراین‌باره می‌گوید «ما به سختی در حال کار روی پورت بازی هستیم تا بتوانیم همان تجربه‌ای را که کاربران سوییچ شایسته آن هستند، در اختیارشان قرار دهیم. تیم ما به وقت بیشتری نیاز دارد. سال جاری چالش‌های غیرمنتظره‌ای را به‌وجود آورد و برای اینکه بتوانیم کار خود را به درستی پیش ببریم، نمی‌خواهیم در انجام آن عجله‌ای داشته باشیم.»

پچ آپدیت جدید بازی Apex Legends نیز چند هفته پیش منتشر شد که دیتاماینرها با بررسی داده‌های آن، شخصیت جدید بازی به نام هورایزن را کشف کردند. براساس اطلاعاتی که توسط این منابع منتشر شده، قهرمان جدید این بازی در چالش‌هایی موسوم به Horizon Challenges حضور خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که این نام درواقع به شخصیت جدید بازی Apex تعلق نداشته باشد. دیتاماینرها اخیراً جزئیات جدیدی هم درباره وجود حالت جدید و معرفی نشده Apex Legends: Arenas Mode کشف کرده‌اند.

به‌تازگی نسخه جدیدی از باز Apex Legends موسوم به Champions Edition نیز منتشر شده که مجموعه‌ای از محتوای اضافی بازی و تمامی کاراکترهای فعلی آن را در خود جا می‌دهد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده