// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳

نسخه نینتندو سوییچ بازی Apex Legends تاخیر خورد

درکنار تأخیر خوردن ایپکس لجندز برای نینتندو سوییچ، مشخص شده که نسخه استیم این بازی در تاریخ ۱۴ آبان ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

تابستان گذشته بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر Apex Legends، اعلام کرد تا انتهای سال ۲۰۲۰، نسخه نینتندو سوییچ این بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین ایپکس لجندز روی استیم هم عرضه خواهد شد. این در حالی است که کاربران نینتندو سوییچ باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند.

استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، به‌تازگی اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ این بازی بتل رویال تأخیر خورده است. متاسفانه اعلام نشده که در چه تاریخ دقیقی کاربران به آن دسترسی پیدا خواهند کرد، اما احتمال می‌رود در اوایل ۲۰۲۱ بازی Apex Legends در اختیار کاربران قرار بگیرد. این در حالی است که کاربران استیم از تاریخ ۱۴ آبان ماه (چهار نوامبر) می‌توانند ایپکس لجندز را روی استیم تجربه کنند. به‌عبارتی، با شروع فصل هفتم، ایپکس لجندز روی استیم هم عرضه می‌شود و دارای تمامی ویژگی‌هایی است که روی سایر پلتفرم‌ها برای کاربران درنظر گرفته شده است.

چاد گرنیر، کارگردان ایپکس لجندز، دراین‌باره می‌گوید «ما به سختی در حال کار روی پورت بازی هستیم تا بتوانیم همان تجربه‌ای را که کاربران سوییچ شایسته آن هستند، در اختیارشان قرار دهیم. تیم ما به وقت بیشتری نیاز دارد. سال جاری چالش‌های غیرمنتظره‌ای را به‌وجود آورد و برای اینکه بتوانیم کار خود را به درستی پیش ببریم، نمی‌خواهیم در انجام آن عجله‌ای داشته باشیم.»

در انتها مشخص شده که کاربران اورجین می‌توانند با تمام پیشرفت‌های خود روی استیم به تجربه‌ی Apex Legends بپردازند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده