// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای گوگل استیدیا مشخص شد

کاربران گوگل استیدیا در تاریخ چهار آذر ماه می‌توانند بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را تجربه کنند.

Star Wars Jedi: Fallen Order را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده سال ۲۰۱۹ دانست که استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) با الهام‌گیری از المان‌های مترویدوینیا و سولزلایک توانست یک بازی سرگرم کننده را در اختیار کاربران قرار دهد. 

در اوایل سال جاری میلادی بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر Star Wars Jedi: Fallen Order، اعلام کرد که این بازی برای گوگل استیدیا هم عرضه می‌شود، اما تاریخ دقیق آن اعلام نشد. این در حالی است که به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی استار وارز جدای، فالن اوردر منتشر شده که به تاریخ انتشار این بازی روی گوگل استیدیا اشاره می‌کند. کاربران گوگل استیدیا در تاریخ چهار آذر ماه (۲۴ نوامبر) می‌توانند Fallen Order را تجربه کنند. 

ازطرفی در ماه مِی بود که اعلام شد تعداد کاربران Star Wars Jedi: Fallen Order از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است و ازطرفی شایعاتی منتشر شد حول اینکه دنباله این بازی در دست ساخت است. در ادامه می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

استودیو ریسپاون با ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order، دست به ریسک بزرگی زد. بااین‌حال ساخته جاه‌طلبانه آن‌ها به‌خوبی می‌تواند از نظر روایت داستان، مبارزات و جلوه‌های بصری شما را هیجان‌زده کند. بااینکه فالن اوردر در بخش‌هایی نظیر طراحی مینی‌باس‌ها و دشمنان ضعیف عمل کرده است، اما می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ دانست که تجربه‌ی آن می‌تواند ۲۰ الی ۲۵ ساعت شما را سرگرم کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده