// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

برنامه‌ی Share Factory روی پلی استیشن 5 از ویدیوهای 4K HDR پشتیبانی می‌کند

قرار است نسخه‌ی جدیدی از برنامه‌ی Share Factory برای پلی استیشن 5 منتشر شود که شامل ویژگی‌های جدیدی است و چیزهای زیادی به آن افزوده خواهد شد.

در ماه‌های پایانی سالی سخت برای اهالی دنیای گیم، حالا آرام‌آرام به زمان عرضه‌ی کنسول موردانتظار نسل بعد سونی نزدیک می‌شویم. اما می‌توان گفت که ورود به نسل جدیدی از کنسول‌ها و بازی‌هایشان می‌تواند برای بسیاری از گیمرها در سراسر جهان اتفاقی امیدبخش باشد. می‌دانیم که کنسول‌های جدید با خود ویژگی‌های جدید نیز به همراه دارند و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، جزئیاتی از نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی اپلیکیشن Share Factory اعلام شده است.

دیروز در حساب توییتری PS5 Countdown اولین اطلاعات از نسخه‌ی جدید این برنامه به‌اشتراک گذاشته شد. این اپلیکیشن برای تدوین و به‌اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در کنسول پلی استیشن 4 استفاده می‌شود. حالا مشخص شده است که نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن شامل ابزار تدوین (Toolbox) جدید و پشتیبانی از ویدیوهای 4K HDR می‌شود و می‌توان با استفاده از آن‌ها ویدیوهایی با ظاهری حرفه‌ای‌تر و وضوح تصویری بالاتر تولید کرد. همچنین قرار است استیکرها، متن و فونت‌ها، صداها، فیلترها و افکت‌های تصویری بیشتری به این برنامه اضافه شود تا کاربران بتوانند از انتخاب‌های بیشتری برای تزئین ویدیوی خود برخوردار باشند و در هرکدام از شبکه‌های اجتماعی که دوست دارند، آن‌ها را با دیگران به‌اشتراک بگذارند.

در ادامه‌ی این پست توییتری اشاره شده که کاربران با استفاده از تول‌باکس آپدیت‌شده می‌توانند ویدیوها، عکس‌ها، موسیقی‌ها و افکت‌های صوتی خود را به این برنامه منتقل و احتمالا از آن‌ها در ساخت ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده‌تر استفاده کنند. علاوه‌بر این موارد، ویژگی جدیدی به‌نام Game Base معرفی شده است که احتمالا درآینده اطلاعات بیشتری راجع‌به آن خواهیم شنید.

کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۲ (۲۲ آبان) نوامبر برای کشورهای آمریکای شمالی، ژاپن، استرالیا، نیوزلند و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد و یک هفته بعد نیز در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در کشورهای انگلستان و دیگر نقاط جهان دردسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده