نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

تریلر تازه XIII Remake سلاح‌های متنوع بازی را به نمایش می‌گذارد؛ تأخیر نسخه‌ نینتندو سوییچ

تریلر جدیدی از XIII Remake با تمرکز روی سلاح‌های متنوع بازی به نمایش درآمد و انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

اوایل سال ۲۰۲۰ اطلاعیه‌ی انتشار نسخه‌ی ریمیک بازی کالت کلاسیک XIII منتشر شد که هیجان طرفداران را به‌دنبال داشت. این بازی تیراندازی که از طراحی‌های سل-شید بهره می‌بَرد و با اقتباس از یک کمیک فرانسوی با همین نام ساخته شده است، از زمان انتشار در سال ۲۰۰۳ مورد توجه بازیکنان قرار گرفت. بازی XIII Remake ماه آینده به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از آن منتشر شده است که سلاح‌های متنوع بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد و ما را به یاد ایام خوش گذشته می‌اندازد.

این تریلر سلاح‌های گوناگون بازی، از موارد استانداردی نظیر پیستول ۹ میلی‌متری و ام۱۶ گرفته تا موارد نوآورانه‌ای چون آکِج و چاقوهای نظامی را نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در انتهای تریلر چندین ابزار کاربردی دیگر نیز نشان داده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به ابزاری برای باز کردن قفل‌ها اشاره کرد. توسعه‌دهندگان درکنار انتشار این تریلر اعلام کردند که کاربران نینتندو سوییچ باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند. با اینکه نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی با تأخیر مواجه شده است، اما سایر نسخه‌های بازی در تاریخ قبلی منتشر خواهند شد.

بازی XIII Remake در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد و انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ به زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ موکول شده است. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی XIII Remake را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده