// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر جدیدی از گیم‌پلی Dirt 5 روی ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

تریلر جدیدی از اجرای بازی Dirt 5 روی کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شده که جلوه‌های بصری نسل بعد این بازی را نشان می‌دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز استودیو‌ی Codemasters تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی Dirt 5 را به‌اشتراک گذاشت که قرار است به‌زودی منتشر شود. این تریلر کوتاه، گیم‌پلی نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بازی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کدمسترز اینگونه راجع‌به تجربه‌ی بازی Dirt 5 روی کنسول نسل بعد مایکروسافت توضیح می‌دهد:

«می‌خواهید «به رویاهایتان قدرت دهید؟» ما هم چیزهایی درباره‌ی «قدرت دادن» می‌دانیم...!

  • گزینه‌ی نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه
  • عملکرد بهبود یافته
  • سرعت بارگذاری سریع‌تر

Dirt 5 یک بازی زمان عرضه برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس است و در زمان عرضه این کنسول‌ها در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) عرضه می‌شود. این بازی زیباترین و بهترین بازی‌ Dirt‌ای است که ما تاکنون ساخته‌ایم و قرار است پیش‌گامی برای بازی‌های مسابقه‌ای روی کنسول‌های نسل بعد باشد.

ما این قدرت جدید را به تمام بخش‌های بازی Dirt 5 منتقل کرده‌ایم که شامل یک بخش کریر پرستاره با حضور تروی بیکر و نولان نورث، حالت اسپلیت اسکرین چهارنفره، بخش آنلان مفرح و حالت بازی جدیدی به‌نام Playgrounds است. در این حالت جدید کاربران قادر خواهند بود تا پیست‌های مسابقه‌ی خود را بسازند یا پیست‌هایی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را تجربه کنند.

به‌لطف قابلیت Smart Delivery، حالا بازیکنان می‌توانند نسخه‌ی ایکس باکس وان Dirt 5 را در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶آبان) خریداری کنند و چند روز بعد آن‌را همراه یک به‌روزرسانی گرافیکی رایگان به نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس/اس ارتقا دهند. گرچه برای این ارتقا از کنسول‌های نسل حاضر روی ایکس باکس سری اس، حتما لازم است که نسخه‌ی دیجیتالی بازی خریداری شود (چون کنسول ایکس باکس سری اس دیسک‌خور نیست).

Dirt 5 همچنین برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی در تاریخ ۱۶ آبان منتشر خواهد شد و نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی به‌زودی با قابلیت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و دیگر بهبود‌های مشابه نسل بعد دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.»

بازی Dirt 5 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. پلتفرم‌های نسل هشتمی این بازی را در تاریخ ۱۶ آبان و ایکس باکس‌های نسل بعد در تاریخ ۲۰ آبان دریافت می‌کنند. این درحالی است که تاریخ انتشار نسخه‌های پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا بازی هنوز اعلام نشده‌اند و به‌روزرسانی گرافیکی بازی برای کنسول‌های نسل بعد بدون دریافت هیچ هزینه‌ی اضافی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بهبودهای بازی Dirt 5 روی کنسول‌های نسل بعد چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.       


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده