نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

سه مشکل خطرناکی که کرونا به‌وجود آورده را با دکتر ساینا برطرف کنید

کرونا ویروس سبک زندگی همه ما را متحول کرده و در عین حال دغدغه‌ها و مشکلات جدیدی را به مسائل روزمره زندگی اضافه کرده است.

سطح بالای استرسی که در هر بار خارج شدن از منزل باید تحمل کنیم یا با دیدن و شنیدن اخبار ناراحت کننده این روزها ما را فرا می‌گیرد به همراه مشکلات مختلف پوستی و بیماری‌های ناشی از محبوس شدن در خانه همه زندگی ما را تهدید می‌کند. بیایید مشکلاتی که این ویروس بسیار کوچک برای‌مان به‌وجود آورده را بشناسیم و نقش سرویس مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی دکتر ساینا را بررسی کنیم.

کرونا با روان ما چه می‌کند؟

اشتباه نکنید، منظور اثرات روانی ابتلا به بیماری کرونا نیست، همین که می‌دانیم یک ویروس نامرئی ما و اعضای خانواده‌مان را تهدید می‌کند اثرات جسمی و روانی زیادی را به ما تحمیل می‌کند.

بسیاری از افرادی که تا پیش از شیوع این بیماری زندگی طبیعی داشته‌اند با وسواس فکری و عملی دست به گریبان شده‌اند یا دائم مشغول شستن دست‌ها و محیط خانه هستند. اگر این حس را تجربه می‌کنید نگران نباشید خیلی‌ها مثل شما این شرایط را دارند. فشار روانی کرونا آستانه تحمل ما را پایین آورده و باعث شده بحث‌های خانوادگی گاهی بی‌دلیل به یک جنجال تبدیل شوند و انتهای درگیری، حتی نمی‌دانیم بحث و دعوا از کجا شروع شد.

اگر فکری برای حل این معضل نکنیم ممکن است اوضاع وخیم شده و سلامت روانی اعضای خانواده را تهدید کند.

بهترین راهکار استفاده از نظر متخصصان روانشناسی بالینی و خانواده است، یک مشاور یا روانشناس می‌تواند با یک نگاه کاملا بی‌طرفانه کمک کند مشکل‌ها را برطرف کنیم و به روال طبیعی زندگی باز گردیم. نگران نباشید برای دریافت مشاوره لازم نیست از خانه خارج شوید و خود را در معرض بیماری قرار دهید روانشناس‌های دکتر ساینا به‌صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل به‌صورت تلفنی به شما کمک می‌کنند و در دسترس هستند.

مشکلا پوستی و اگزمای ناشی از کرونا

چطور با مشکلات پوستی و اگزمای ناشی از کرونا مقابله کنیم؟

برای پیشگیری از ابتلا، بهترین راهکار رعایت فاصله اجتماعی و ضد عفونی محیط است اما این کار خالی از ریسک و مشکل هم نیست. استفاده از الکل و مواد ضد عفونی کننده آن هم به مقدار زیاد، مشکلاتی مثل اگزما و حساسیت‌های پوستی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و بسیاری افراد به‌دلیل ترس از آلودگی محیط مطب پزشکان و مراکز درمانی برای بهبود مشکلات پوستی خود اقدامی نمی‌کنند که این امر می‌تواند باعث مزمن شدن بیماری و سخت شدن راه درمان آن شود.

نباید به مشکلات پوستی بی‌توجهی کنیم چراکه زخم‌های باز و پوست‌های حساس می‌توانند محلی برای ورود انواع میکروب و آلودگی به بدن باشند و جراحت‌ها را بدخیم کنند.

پزشک با یک معاینه ساده و مشاهده پوست به‌راحتی می‌تواند مشکل را برطرف کند. دکتر ساینا برای رفع تمام دغدغه‌های ذهنی شما راهکاری در نظر گرفته و با گرد آوردن بیش از 450 پزشک متخصص کاربلد که همگی تایید صلاحیت شده‌اند پاسخگوی تمامی سوالات شما است.

متاسفانه این روزها برخی برای درمان بیماری‌های خود به جست‌وجو در اینترنت پناه برده‌اند که به‌دلیل وجود مقاله‌های غیر معتبر که کلی‌گویی می‌کنند سلامت فرد را به خطر می‌اندازد.

استفاده از مشاوره آنلاین پوست و مو دکتر ساینا به شما این امکان را می‌دهد تا پزشکان متخصص و فوق تخصص مشورت کنید و با ارسال تصویر مشکلات پوستی، راه‌حل عملی در کمترین زمان دریافت کنید. پشت گوش نیندازید و همین حالا عکس مشکل پوستی خود را برای پزشکان فوق تخصص و متخصص پوست و مو ارسال کنید.

بی‌تحرکی روزهای قرنطینه چه تبعاتی دارد؟

خانه نشینی و تعطیلی باشگاه‌ها سبب شده میزان کالری‌هایی که در طول روز می‌سوزانیم به میزان قابل توجهی کمتر شوند و برای حفظ تناسب اندام و سلامت خودمان لازم است رژیم غذایی مناسبی را در پیش بگیریم، در غیر این صورت برای سال‌ها باید با مشکلات ناشی از اضافه وزن و چاقی دست به گریبان باشیم. کرونا شرایط کاری ما را هم تغییر داده و بسیاری دورکار شده‌اند و این به‌معنی ساعت‌های کار طولانی و دوری از اجتماع است و می‌تواند عوارضی مثل چاقی و افسردگی به همراه داشته باشد.

این روزها شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی پر شده از دستور رژیم‌های غذایی مختلف از کانادایی گرفته تا هلندی که به‌کار بردن ناآگاهانه آن‌ها می‌تواند باعث سوء تغذیه و انواع بیماری‌ها شود.

تنها متخصصان تغذیه این صلاحیت را دارند که براساس سن، جنسیت، کار، میزان کالری دریافتی روزانه و فاکتورهای تخصصی دیگر یک رژیم غذایی مناسب اختصاصی برای ما تعریف کنند. رژیمی که برای یک فرد مناسب و کاربردی است می‎تواند برای فرد دیگری خطر آفرین باشد.

شما می‌توانید ازطریق سایت یا اپلیکیشن دکتر ساینا با پزشکان فوق تخصص و متخصص تغذیه در ارتباط باشید.

دکتر ساینا بهترین راه حل برای رفع نیاز سلامت

دکتر ساینا بهترین راه‌حل برای رفع نیازهای سلامت

بسیاری از بیماری‌ها مثل دیابت، فشار خون، ام اس و ... به مراقبت مستمر و مراجعه مداوم به پزشک در زمان‌های مقرر نیاز دارد که شرایط همه‌گیری کرونا باعث شده بسیاری افراد نتوانند به موقع به مراکز درمانی مراجعه کنند و ریسک وخامت حال این افراد و به خطر افتادن زندگی آن‌ها را به همراه دارد.

این روزها همه به فکر راه حلی هستند که بدون آنکه لازم باشد به مطب پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند روتین مراقبتی و درمانی خود را پیگیری کنند، دکتر ساینا هر آنچه شما نیاز دارید را در محیط وب فراهم کرده و راهی امن برای ارتباط با بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ۴۴ تخصص پزشکی است.

سوابق علمی و تجربی همه پزشکان در پروفایل‌شان مشخص است و تمامی آن‌ها توسط کمیته پزشکی انتخاب شده و دائما در حال پایش کیفیت سیستم هستند به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. برای دریافت مشاوره آنلاین و تلفنی از بهترین متخصصان همین حالا به سایت دکتر ساینا ( www.drsaina.com ) مراجعه کنید.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده