// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲

بازی های هفته سوم دی 1398 برای اندروید

در سومین هفته دی ماه ۹۸، در دنیایی رویایی و سورئال قرار گیرید، وارد دنیای جادویی ریمن شوید و حقیقت حضور خود را در جهان هستی کشف کنید.

در هفته سوم دی ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Warhammer Combat Cards را داشتیم که در آن باید با انتخاب بهترین کارت‌های ممکن به نبرد حریفان خود بروید. همچنین چند بازی از سرویس اشتراکی اپل آرکید معرفی کردیم که از میان آن‌ها می‌توان به آثار باکیفیتی همچون Sayonara Wild Hearts و Rayman Mini اشاره کرد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Sayonara Wild Hearts

Sayonara Wild Hearts

اولین بازی هفته را به یک اثر اکشن با المان‌های رانینگ از استودیو Annapurna Interactive اختصاص داده‌ایم. داستان بازی موبایل Sayonara Wild Hearts روایت‌گر زن جوانی است که به‌دلیل شکستی که در زندگی می‌خورد، دچار غم‌ و اندوه فراوان می‌شود و این غم او را وارد جهانی رویایی می‌کند. جهانی رویایی و رنگارنگ که محیط آن فراتر از تصور عادی هر شخص است. در گیم‌پلی بازی شما هدایت مستقیم شخصیت اصلی را به‌عهده ندارد و باید با تغییر جهت از موانع دوری کنید. سازندگان درمجموع ۲۳ مرحله مختلف در بازی قرار داده‌اند که هرکدام تجربه متفاوتی را به کاربران ارائه می‌دهد. در برخی از مراحل باید با استفاده از موتور خود، قلب‌ها و آیتم‌های داخل بازی را جمع‌آوری کرده و در مواردی دیگر، اسکیت‌سواری یا نبردهای تن‌به‌تن را تجربه کنید. از دیگر المان‌های جذابیت گیم‌پلی بازی Sayonara Wild Hearts سیستم دکمه‌زنی آن است. از دیگر مواردی که باعث شده است ارزش تکرار بازی بالا برود، قابلیت ثبت رکورد است. به‌نحوی‌که در هر مرحله می‌توانید رتبه برنز، تقره و طلا را کسب کرده و آن را به رخ دوستان خود بکشید. موسیقی بازی عنصر اصلی جذابیت آن به‌شمار می‌رود. سازندگان در هرمرحله موسیقی منحصربه‌فردی قرار داده‌اند که با سیستم دکمه‌زنی و گیم‌پلی بازی هماهنگ شده است. بدون شک طراحی سورئال محیط بازی هماهنگی کاملی با داستان Sayonara Wild Hearts دارد و درکنار گیم‌پلی و موسیقی لذت‌بخش خود، تجربه فراموش‌نشدنی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد. Sayonara Wild Hearts تنها یکی از آثار برتر سرویس اپل آرکید است که می‌توانید با خرید اشتراک ماهانه، آن‌را روی گوشی‌های آیفون خود تجربه کنید.

دانلود بازی Sayonara Wild Hearts

Warhammer Combat Cards

Warhammer Combat Cards

Warhammer Combat Cards یک بازی کارتی از استودیو Flaregames است که به‌تازگی برای مخاطبان پلتفرم موبایل منتشر شده است. مجموعه وارهمر را می‌توان از برترین مجموعه‌های جذاب در سبک نقش‌آفرینی و استراتژی قلمداد کرد. حال جدیدترین نسخه از این مجموعه برای پلتفرم موبایل منتشر شده است که فاقد بخش داستانی است و صرفا قصد دارد ازطریق گیم‌پلی خود، مخاطبان را سرگرم کند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازیکنان به‌شکل تیمی با سه‌کارت در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. درمیان کارت‌ها یک کارت فرمانده وجود دارد که از اهمیت بسیار بالایی برخورد است. به‌نحوی‌که اگر این کارت نابود شود، تیم بازنده می‌شود. در هردور یکی از بازیکن‌ها بایستی به‌عنوان اولین شخص میز کارت خود را بچیند. درصورتی‌که کارت فرمانده از همان ابتدا داده شود، باید طرف مقابل از همان ابتدا تمرکز خود را روی نابودی آن قرار دهد. درغیر این صورت باید تمامی کارت‌ها از بین بروند تا پیروزی کسب شود. با پیش‌روی در بازی و کسب امتیاز می‌توانید سطح خود را افزایش دهید. با کسب تعداد مشخصی از کارت شخصیت‌های جدید هم می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. از نکات قوت بازی Warhammer Combat Cards می‌توان به سیستم Matchmaking آن اشاره کرد که در رقابت‌های آنلاین به‌خوبی عمل می‌کند. لازم به‌ذکر است که این بازی رایگان است و در آن از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده شده است. درمجموع اگر قصد دارید یک بازی کارتی جذاب را تجربه کنید و به‌وسیله آن برای مدتی سرگرم شوید، Warhammer Combat Cards را روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از دست ندهید.

دانلود بازی Warhammer Combat Cards

Rayman Mini

Rayman Mini

مجموعه ریمن را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های استودیو یوبی‌سافت درنظر گرفت که تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن برای پلتفرم‌های گوناگون منتشر شده است. Rayman Mini نام جدید‌ترین بازی این مجموعه است که به‌تازگی به‌صورت انحصاری دراختیار کاربران سرویس اشتراکی اپل آرکید قرار گرفته است. این بازی اکشن پلتفرمر دوبعدی داستان خاصی ندارد و تنها ماجراجویی‌های ریمن و دوستان خود را نشان می‌دهد. سازندگان ۴۸ مرحله را در ۶ جهان مختلف بازی گنجانده‌اند و با این کار آن‌ها درواقع یک نسخه کوچک از بازی‌های اصلی این مجموعه را پیش‌روی بازیکنان قرار داده‌اند. حرکت شخصیت اصلی بازی به‌صورت خودکار است و شما باید کنترل پرش کردن و ضربه زدن به دشمنان را به‌عهده بگیرید. در هر مرحله نیز می‌توانید سکه‌ها را جمع‌آوری کرده و با آن‌ها برای شخصیت خود آیتم‌های تزئینی خریداری کنید. سازندگان سه شخصیت از این مجموعه را در بازی Rayman Mini قرار داده‌اند و بازیکنان می‌توانند از همان ابتدا با هرکدام از آن‌ها بازی را انجام دهند. درکنار موارد گفته شده، موسیقی بازی هم از نکات قوات آن به‌شمار می‌رود که باعث شده است، Rayman Mini به اثری شایسته تجربه شدن تبدیل شود.

دانلود بازی Rayman Mini

Grindstone

Grindstone

Grindstone یک بازی موبایل سبک هک‌اند‌اسلش است که توسط استودیو Capybara Games توسعه داده شده است. این بازی با استفاده از المان‌های معمایی تجربه‌ای لذت‌بخش را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در داستان بازی قهرمانی به‌نام جوری درتلاش است تا با رسیدن به نوک قله کوهی به‌نام گریندستون، نام خود را به‌عنوان یک قهرمان سرسخت ثبت کند. در گیم‌پلی بازی بازیکنان در یک میدان نبرد مربعی‌شکل قرار می‌گیرند و باید با انتخاب هیولاهایی که طراحی و رنگ یکسان دارند، آن‌ها را ازطریق سیستم Matching از بین ببرید. بازی از سیستم امتیازدهی خاصی استفاده می‌کند که براساس آن اگر بتوانید دشمنان متعددی را به‌صورت همزمان از بین ببرید، الماس کسب می‌کنید. درواقع چوب و الماس عناصر و منابع اصلی شما برای ساخت‌وساز در بازی هستند و بازی به روش‌های مختلف‌ آن‌ها را دراختیار شما قرار می‌دهد. طراحی بصری بازی به‌صورت کارتونی است و از انیمیشن‌های جذابی بهره می‌گیرد. به‌نحوی که شخصیت اصلی بازی پس از انتخاب اهداف خود با یک انیمیشن زیبا آن‌ها را سلاخی می‌کند. سازندگان درمجموع ۱۵۰ مرحله مختلف در جهان‌های گوناگون بازی گنجانده‌اند و بازی از این لحاظ محتوای زیادی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. درانتها لازم به‌ذکر است Grindstone را می‌توانید تنها با عضویت در سرویس اپل آرکید تجربه کنید.

دانلود بازی Grindstone

Stela

Stela

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر ماجراجویی با طراحی‌های دوبعدی از استودیو SkyBox Labs اختصاص داده‌ایم که به‌صورت انحصاری برای سیستم‌عامل iOS و سرویس اپل آرکید منتشر شده است. Stela روایت‌گر زندگی دختری به‌همین نام است که یک روز از خواب بیدار می‌شود و خود را در محیطی ناشناس پیدا می‌کند. او در جریان ماجراجویی‌های خود به اتفاق‌های مهم‌تری پی می‌برد و تصمیم می‌گیرد تا حقیقت حضور خود در این جهان را متوجه شود. مکانیزم گیم‌پلی بازی ساده است و بازیکنان باید با هل دادن اشیاء و پریدن از روی آن‌ها مسیر خود را پیش ببرند. به‌عنوان مثال در بعضی محیط‌ها روی سازه‌های شکننده‌ای راه می‌روید که اگر به‌موقع از روی آن‌ها نپرید، کشته خواهید شد یا می‌توانید با هل دادن جعبه‌های مختلف یک سکو برای خود درست کنید. دشمنان اصلی شما در بازی موش‌هایی هستند که مداوم شما را تعقیب می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود همیشه در اتمام مراحل عجله به‌خرج دهید و فرصت کافی برای فکر کردن نداشته باشید. سازندگان تعادل مناسبی بین بخش‌های فکری و پلتفرمینگ بازی ایجاد کرده‌اند و همین موضوع باعث شده است بازیکنان از تجربه بازی لذت ببرند. طراحی دوبعدی بازی و موسیقی پس‌زمینه گوش‌نواز آن از دیگر نقاط قوت Stela به‌شمار می‌روند. اگر از کاربران سرویس اشتراکی اپل آرکید هستید، بازی Stela را حتما تجربه کنید.

دانلود بازی Stela

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده