// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Sayonara Wild Hearts؛ رویایی دوست داشتنی

Sayonara Wild Hearts یک بازی موبایل اکشن با المان‌های بازی‌های رانینگ است که تیم سازنده به‌واسطه‌ی آن توانسته است یکی از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را ارائه دهد.

اپل آرکید را می‌توان یکی از سرویس‌های بسیار خوب بازی برای کاربران موبایل دانست که سیستم مشابه به Xbox Game Pass دارد. بازیکنان با خرید اشتراک این سرویس می‌توانند به فهرستی از بازی‌های متعدد و متنوع دسترسی پیدا کنند که تنها در اختیار کاربران اپل قرار داده شده است. در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یکی از بازی‌های اپل آرکید رفته‌ایم که توانسته است نگاه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

بازی آیفون Sayonara Wild Hearts، ساخته استودیو Annapurna Interactive، یک بازی اکشن با المان‌های بازی‌های رانینگ است که تیم سازنده برای جذب کردن مخاطب به‌خوبی از این المان‌ها استفاده کرده است. داستان بازی موبایل Sayonara Wild Hearts روایت‌گر زن جوانی است که زندگی شادی داشته است تا اینکه یک روز قلب وی می‌شکند و پر از اندوه و غم می‌شود. غم و اندوه او به جهان رویا و خیال هم می‌رسد. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که کاراکتر بازی یک شب در خواب خود پروانه‌ای را می‌بیند که او را وارد جهانی رویایی می‌کند؛ جایی که او با شخصیت خود در رویا آشنا می‌شود.

Sayonara Wild Hearts

مهم نیست که به چه سبک از بازی علاقه‌مند هستید، Sayonara Wild Hearts محصولی است که می‌تواند تمامی گیمرها را سرگرم کند

Sayonara Wild Hearts جزو آن دسته از بازی‌هایی است که بخش آموزشی خاصی ندارد و سازنده از همان ابتدا شما را در جهان بازی قرار می‌دهد. درواقع Sayonara Wild Hearts همانند بازی‌های رانینگ است که شما هدایت مستقیم کاراکتر را برعهده ندارید و باید با تغییر جهت، از موانع دوری کنید. ساختار بدین شکل است که هر مرحله تجربه‌ی خاص خود را دارد. بعضی از مراحل بدین گونه هستند که ازطریق یک موتور باید قلب‌ها و آیتم‌های داخل بازی را جمع کنید. این در حالی است که بعضی دیگر از مراحل، شامل اسکیت سواری، نبردهای یک‌به‌یک و موارد مشابهی است که لذت بازی کردن در جریان ۲۳ مرحله را بالا برده است. مورد دیگری که گیم‌پلی Sayonara Wild Hearts را ارزشمند کرده، سیستم دکمه‌زنی یا همان QTE است. دو الی سه مرحله ابتدایی Sayonara Wild Hearts صرفا برای این است که بازیکن با ساختار بازی آشنا شود، اما از مراحل پنجم به بعد، شاهد ترکیب ساختار مراحل با یکدیگر هستیم که این کار به‌واسطه‌ی دکمه‌زنی در حین انجام بازی انجام می‌شود. استودیو Annapurna Interactive سعی کرده ساختار متفاوت را با دکمه‌زنی‌ها به یکدیگر بچسباند و سوییچ کردن میان آن‌ها موردی است که Sayonara Wild Hearts را به یک بازی ارزشمند و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است.

Sayonara Wild Hearts

Sayonara Wild Hearts را می‌توان یکی از بازی‌های ویدیویی چند سال اخیر دانست که موسیقی آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد

Sayonara Wild Hearts یک بازی ثبت رکوردی هم به‌حساب می‌آید. باتوجه‌به میزان امتیازی که در هر مرحله کسب می‌کنید، می‌توانید رتبه برنز، نقره یا طلا را کسب کنید. ازاین‌رو ارزش تکرار مراحل بازی بیش‌از‌پیش افزایش پیدا می‌کند. درکنار تمامی این موارد، اصلی‌ترین موردی‌که حسابی شما را هیجان‌زده می‌کند، موسیقی است. هر مرحله ساختار هارمونیک و موسیقی‌های خود را دارد که با گیم‌پلی و دکمه‌زنی‌ها ترکیب شده است. تیم سازنده به‌قدری در این بخش خوب عمل کرده است که دوست دارید هر مرحله را مدام تکرار کنید و بیش‌ازپیش لذت ببرید. از نظر طراحی، تیم سازنده جهانی سورئال و رویایی شکلی را طراحی کرده است که با گیم‌پلی و داستان هم‌خوانی بسیار خوبی دارد. Sayonara Wild Hearts همانند سیستم مکانیکی است که تمامی چرخ‌دنده‌های آن به‌درستی کار می‌کنند. بااین‌حال تنها نقطه ضعفی که وجود دارد، تعداد مراحل بازی است که می‌توانست بیشتر باشد. بااین‌حال ساختار بازی به‌گونه‌ای است که می‌توانید مراحل را تکرار و از آن لذت ببرید.

Sayonara Wild Hearts

اگر از کاربران اپل هستید، باید بگویم که بازی آیفون Sayonara Wild Hearts به‌تنهایی ارزش خرید اشتراک اپل آرکید را دارد. جدا از این مورد، بازی‌های متعدد دیگری هم در این سرویس قرار دارند که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهند. بااین‌تفاسیر، مهم نیست که به چه سبک از بازی علاقه‌مند هستید، Sayonara Wild Hearts محصولی است که می‌تواند تمامی گیمرها را سرگرم کند. 

دانلود بازی Sayonara Wild Hearts


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده