// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل My Zombie Wife؛ نجات همسر

My Zombie Wife یک بازی موبایل نقش آفرینی و سروایول است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که برای نجات همسر خود تلاش می‌کند.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی متفاوت و جالب رفته‌ایم؛ محصولی که با یک ایده داستانی جدید در میان بازی‌های موبایل شروع می‌شود و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی اندروید My Zombie Wife، ساخته استودیو Lemon Jam، یک محصول نفش آفرینی است که تیم سازنده از المان‌های بازی‌های سروایول و بقا هم استفاده کرده است که تجربه‌ی گسترده‌تری را در اختیار مخاطب قرار دهد. اولین مورد جالب در مورد بازی My Zombie Wife، داستان آن است. My Zombie Wife روایت‌گر داستان مردی است که درکنار همسر خود لحظات خوبی را سپری می‌کند تا اینکه ویروسی ناشناخته، اهالی شهر را به زامبی تبدیل می‌کند. ازاین‌رو همسر شما هم به یک زامبی تبدیل می‌شود، اما قهرمان داستان به‌جای کشتن همسر خود، او را وارد یک پناهگاه زیرزمینی می‌کند و قصد دارد با انجام آزمایش‌های مختلف، پادزهر این ویروس را بسازد و همسر خود را مجددا به یک انسان تبدیل کند. 

My Zombie Wife

بازیکن با گشت‌وگذار در جهان بازی و ازبین بردن وسایل داخل محیط، می‌تواند مواد اولیه مورد نیاز خود را کسب کند

با شروع بازی موبایل My Zombie Wife، یک بخش آموزشی برای شما درنظر گرفته شده است؛ جایی‌که به‌خوبی نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان یاد داده می‌شود. My Zombie Wife آن‌چنان بازی سخت و پیچیده‌ای نیست. شما در بازی وظیفه دارید تا با جمع‌آوری مواد اولیه مختلف، واکسن‌های متفاوتی را برای همسر خود بسازید و روی او آزمایش کنید. درواقع، در بخش آموزشی بازیکن دستگاه‌های مختلفی را می‌سازد که این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های ساخت‌وساز پادزهر می‌شود. ازطرفی یک فهرست از زامبی‌های مختلف برای شما درنظر گرفته شده است. با ساخت هر پادزهر و واکسن، همسر خود را به یکی از گونه‌های زامبی‌های داخل بازی تبدیل می‌کنید و زمانی‌که تمامی گونه‌ها را پیدا کردید، می‌توانید از ترکیب آن‌ها پادزهر تبدیل زامبی به انسان را بسازید. ازاین‌رو همسر شما به یک انسان تبدیل می‌شود. برخلاف ظاهر بازی که انتظار می‌رود شاهد یک بازی با محوریت کشتن زامبی‌ها باشیم، در My Zombie Wife باید تلاش کنید تا همسر زامبی شده خود را نجات دهید. برای پیدا کردن واکسن‌های جدیدتر هم باید دستگاه‌های خود را ارتقا دهید. هر دستگاه نیاز به تعداد مشخصی متریال و سکه دارد. بازیکن با گشت‌وگذار در جهان بازی و ازبین بردن وسایل داخل محیط، می‌تواند مواد اولیه مورد نیاز خود را کسب کند. همچنین دراین‌راه مواد اولیه به‌درد نخور هم پیدا خواهید کرد که می‌توانید آن‌ها را بفروشید و سکه بیشتری را کسب کنید.

My Zombie Wife

My Zombie Wife دارای المان‌های سروایول و بقا است. در طول یک روز، انرژی شما با بیدار ماندن تحلیل می‌رود و همچنین یک نوار سلامت هم برای شما درنظر گرفته شده است که میزان گشنه بودن و نیاز به غذا را نشان می‌دهد. بازیکن می‌تواند با خوابیدن این نیازها را تا حدی برطرف کند، اما باید به‌سراغ فروشگاه‌های بازی بروید و غذا بخرید. همچنین این مورد را باید برای همسر خود هم رعایت کنید. وی با اینکه در یک محفظه نگه‌داری می‌شود، اما نیاز به غذا و انرژی دارد. از نظر بصری هم تیم سازنده از طراحی‌های کارتونی برای بازی اندروید My Zombie Wife استفاده کرده است که حس‌وحال جالبی را به بازی بخشیده است. با این‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت در میان بازی‌های زامبی‌محور هستید که بتواند به‌واسطه‌ی المان‌های نقش‌آفرینی و بقای خود شما را سرگرم کند، My Zombie Wife گزینه‌ی مناسبی برای شما است. همچنین در زیر هم می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی My Zombie Wife


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده