// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Agent Intercept؛ مأمور شکار

Agent Intercept یک بازی موبایل ریسینگ است که تیم سازنده از المان‌های بازی‌های ماشین جنگی استفاده کرده تا کاربر را سرگرم کند.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی ریسینگ رفته‌ایم. محصولی که با استفاده کردن از یک سبک تقریبا فراموش شده، سعی دارد مخاطب را سرگرم کند. بازی آیفون Agent Intercept، ساخته استودیو PikPok، یک بازی ماشین‌سواری است که تیم سازنده از المان‌های سبک ماشین جنگی (Vehicular Combat) در آن استفاده کرده است. سبک ماشین جنگی، یکی از سبک‌های محبوب در دهه‌های گذشته به‌حساب می‌آمد که امروزه کم‌تر سازنده‌ای به آن توجه می‌کند. از نظر داستانی بازی موبایل Agent Intercept سعی ندارد داستان عمیق و درگیر کننده‌ای را روایت کند، بلکه تیم سازنده سعی دارد ازطریق گیم‌پلی، بازیکن را ساعت‌ها سرگرم کند. 

Agent Intercept

Agent Intercept را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب سرویس اپل آرکید دانست که می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطب‌های این سرویس قرار دهد

با شروع بازی Agent Intercept وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. Agent Intercept ساختار بسیار ساده‌ای دارد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن در آن حرفه‌ای شوید. ظاهر اولیه بازی، همانند Asphalt است. هوش‌مصنوعی بخشی از هدایت اتومبیل شما را برعهده دارد. در ادامه مخاطب باید با چپ و راست کردن و ضربه‌زدن به سایر اتومبیل‌ها، مسیر بازی را ادامه دهد. المان‌های Vehicular Combat بازی سبب شده تا بازیکنان با برداشتن موشک‌ها در محیط، بتوانند به‌سایر اتومبیل‌ها و قایق‌ها ضربه وارد کنند. هدف شما در بازی این است که در جریان هر مرحله، یک شخص شرور را از بین ببرید. ماشین یا قایق این شخص توسط قایق و ماشین‌های دیگری تحت محافظت قرار دارد. ازاین‌رو وجود موشک‌ها در محیط سبب می‌شود تا بتوانید محافظ‌ها را از بین ببرید و درکنار آن، به هدف خود هم آسیب برسانید. نوار سلامت هدف خود را در بالای صفحه‌نمایش و به رنگ نارنجی مشاهده می‌کنید. این در حالی است که اتومبیل شما هم دارای نوار سلامت مخصوص‌به خود است که در پایین صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. ازاین‌رو درکنار آسیب‌رساندن به سایرین، باید مراقب آسیب‌هایی که آن‌ها به شما وارد می‌کنند، باشید. ازاین‌رو اگر آیتمی برای حمله کردن ندارید، استفاده از Speed Boost بهترین گزینه است که ازطریق سرعتی که کسب می‌کنید، به‌سایر ماشین‌ها یا حتی هدف خود ضربه وارد کنید و او را از بین ببرید.

Agent Intercept

سؤال اصلی این است که بازیکن به چه شکل سعی دارد مخاطب را به‌چالش بکشد؟ چالش اصلی شما در بازی آیفون Agent Intercept، زمان است. بااینکه نوار سلامت هم می‌تواند یک چالش به‌حساب آید، اما زمان مهم‌ترین فاکتور در هر مرحله است. بازیکنان باید در مدت زمانی مشخص، هدف خود را از بین ببرند. درغیراین‌صورت، بازنده خواهند بود و فرد شرور فرار می‌کند. ازاین‌رو یک سیستم امتیازدهی و لیدربرد هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که باتوجه‌به مدت زمان تمام کردن هر مرحله، قادر به تغییر جایگاه خود هستید. همچنین Agent Intercept دارای سه درجه سختی متفاوت است. نکته‌ی جالب این است که هر درجه سختی لیدربرد مخصوص‌به خود را دارد. ازاین‌رو وجود این مکانیسم درکنار گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی سبب می‌شود تا بازیکنان برای به‌چالش کشیدن و قرار گرفتن در جایگاه بهتر هر لیدربرد، خود را به‌چالش بکشند. مراحل بازی هم بدین گونه نیست که در همان ابتدا بتوانید به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید، بلکه به‌صورت روزانه در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین مراحل یک حالت چرخشی دارند، ازاین‌رو اگر یک مرحله را از دست دادید، در روزهای آینده مجدد در دسترس شما قرار خواهد گرفت. از نظر بصری هم Agent Intercept در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان می‌توانند تنظیمات گرافیکی متفاوتی را روی بازی اعمال کنند و حتی نرخ فریم بازی را هم تغییر دهند. بااین‌تفاسیر، Agent Intercept را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب سرویس اپل آرکید دانست که می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطب‌های این سرویس قرار دهد.

دانلود بازی Agent Intercept

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده