نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

معاون سیما می‌گوید تولید برنامه نود برای همیشه متوقف شده است

مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی اخیرا از ممکن نبودن بازگشت برنامه «نود» صحبت کرده است.

مدتی پیش تولید و پخش برنامه «نود» به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور متوقف شد. دلیل این امر، اختلاف فردوسی پور با مدیر شبکه سوم سیما، یعنی علی فروغی عنوان شده است. گویا اخیرا صحبت‌هایی در باب احتمال بازگشت برنامه تلویزیونی «نود» به گوش رسیده است. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی از تعطیلی همیشگیِ برنامه «نود» خبر داده است. مرتضی میرباقری در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران و برنامه‌سازان شبکه نسیم در واکنش به وضعیت علی فروغی و عادل فردوسی‌پور به شرح زیر سخن گفت:

خود شبکه سه اعلام کرد که [عادل فردوسی‌پور و علی فروغی] قهر نبودند که آشتی باشد و هر زمان که تشخیص دهند می‌گویند که بیاید.

عادل فردوسی پور نود

مرتضی میرباقری در ادامه در واکنش به شنیده‌شدن صحبت‌هایی در باب احتمال بازگشت برنامه «نود»، گفت:

ما اختیار تصمیم گیری درباره آمدن اقای فردوسی‌پور را به دلیل اینکه اختلاف نظرهایی درباره برنامه‌سازی داشتند به مدیر شبکه سه داده‌ایم. او همچنان در حال بررسی است و بحثی نبود که او دیگر نیاید. با این حال دیگر برنامه‌ای به نام «نود» نخواهد بود، اما در ساختارهای دیگر امکان بازگشت هست.

برنامه تلویزیونی «نود» برنامه‌ای پربیننده با محوریت ورزش فوتبال بود. برنامه‌ای که توقف آن، حاشیه‌های زیادی به وجود آورده است. شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های مرتضی میرباقری در باب برنامه «نود» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده