نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تام هنکس در اقتباس لایو اکشن Major Matt Mason نقش‌آفرینی می‌کند

شرکت پارامونت با تام هنکس برای بازی در اقتباس لایو اکشن Major Matt Mason و آکیوا گلدزمن برای نوشتن فیلمنامه آن وارد همکاری شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباسی لایو اکشن براساس اکشن فیگور Major Matt Mason (سرگرد مت میسون) از شرکت متل (Mattel) که در دهه ۶۰ میلادی منتشر شده بود، در دست ساخت است. منابع نزدیک به ورایتی گفتند که تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، پس از توافق با شرکت پارامونت پیکچرز به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده است. همچنین آکیوا گلدزمن که پیش از این با هنکس در فیلم The Da Vinci Code (رمز داوینچی) و فیلم Angels & Demons (فرشتگان و شیاطین) همکاری کرده بود و برای نوشتن فیلمنامه فیلم A Beautiful Mind (ذهن زیبا) جایزه اسکار دریافت کرده، وظیفه نوشتن فیلم Major Matt Mason را بر عهده خواهد داشت. سرگرد مت میسون در دهه ۶۰ میلادی و همزمان با مسابقه فضایی آمریکا و شوروی ساخته و منتشر شد و توانست محبوبیت زیادی را به‌دست بیاورد.

آکیوا گلدزمن

سرگرد مت میسون فضانوردی است که در ماه زندگی و کار می‌کند و یک گروه از شخصیت‌های دیگر مانند خدمه فضایی و متحدین نیز در ادامه خلق شدند تا به او برای مبارزه با افراد شرور بیگانه کمک کنند. فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) جدیدترین اثری است که شاهد حضور تام هنکس در آن بودیم و این فیلم به‌تازگی در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده و با تحسین منتقدان مواجه شده است. منتقدان می‌گویند که هنکس یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های خود را در این فیلم داشته و شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز نیز دارد. هنکس آخرین بار در سال ۲۰۰۱ برای بازی در فیلم Cast Away (دورافتاده) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و حال او امیدوار است که امسال این طلسم شکسته شود.

فیلم Greyhound (گری هوند) و فیلم BIOS فیلم‌های بعدی هنکس در سال ۲۰۲۰ خواهند بود و او قرار است به‌زودی برای بازی در فیلم زندگینامه الویس پریسلی و فیلم News of the World (اخبار جهان) جلوی دوربین برود. همچنین گلدزمن نیز اخیرا با پارامونت برای نوشتن فیلمنامه فیلم Brilliance (برلیانس) با بازی ویل اسمیت، به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده