// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

آپدیت 7.22g بازی Dota 2 منتشر شد

آپدیت 7.22g بازی Dota 2 با اعمال تغییرات قابل توجه روی کاراکترها و آیتم‌های پرطرفدار مسابقات The International 2019 منتشر شد.

بعد از گذشت دو هفته از برگزاری مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 بالاخره شاهد انتشار نسخه جدید بازی بودیم. طبق اعلامیه‌ای که اخیرا توسط ناشر بازی Dota 2 منتشر شده است، تا بعد از برگزاری اولین رویداد Major فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ هیچ آپدیت بزرگی برای بازی در نظر گرفته نشده است. این بدین معنا است که آپدیت Outlanders که در مسابقات TI9 از آن یاد شد احتمالا اواخر ماه آبان در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار خواهد گرفت. با این حال برای تغییر متای بازی و جلوگیری از تکراری شدن، شب گذشته شاهد انتشار نسخه 7.22g بودیم. آپدیت جدید شامل اطلاعات قابل توجهی بود که بیشتر به ضعیف کردن کاراکترهای مطرح مسابقات TI9 پرداخته بود.

سه کاراکتر Keeper of the Light ،Ursa و Clockwerk که در مسابقات TI9 در هیچ بازی‌ای حضور نداشتند در این به‌روزرسانی دچار تغییراتی شده‌اند که به بازگشت آن‌ها به متای بازی کمک شایانی خواهد کرد. از طرف دیگر کاراکترهایی که در شانگهای طرفداران زیادی داشتند نیز با تغییرات زیادی همراه بوده‌اند تا دیگر شاهد متایی تکراری در فصل جدید نباشیم. در صورت تمایل می‌توانید تمامی تغییرات اعمال شده در نسخه 7.22g را در این لینک مشاهده کنید.

برندگان و بازندگان تغییرات آپدیت 7.22g

برندگانبازندگان
Chaos KnightAlchemist
ClockwerkChen
DistrupterElder Titan
Drow RangerEnchantress
Keeper of the LightFaceless Void
LycanGyrocopter
UrsaIo
VenomancerOgre Magi

در بین تغییرات جدید بازی هیروهایی مانند Alchemist ،Enchantress و Chen که دستاوردهای زیادی را برای تیم‌های تورنمنت TI9 کسب کردند بیشترین نرف را دریافت کرده‌اند. در این بین کاراکتر Io نیز که جزو کاراکترهای پرطرفدار تیم OG بود تغییرات جالبی را تجربه خواهد کرد. بخش تلنت‌های هیروی Io با کاهش مقدار GPM همراه بوده است و از این به بعد تلنت Spirits Hero Damage این کاراکتر به جای لول ۱۵ در لول ۲۰ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث می‌شود که سرعت افزایش قدرت انفرادی هیرو با تاخیر بیشتری همراه شود و استفاده شدن کاراکتر را در پست Carry سخت‌تر کند.

در بخش آیتم‌ها نیز فقط شاهد ضعیف شدن آن‌ها بودیم و خبری از افزایش قدرت هیچ آیتمی نبود. نکته مهم دیگر اینکه فقط آیتم‌هایی که بیشترین استفاده را در مسابقات The International داشتند دچار این تغییرات شده‌اند. آیتم Hand of Midas که تا به امروز نرف‌های زیادی را تجربه کرده است در مسابقات TI9 بین علاقه‌مندان هیروهای Strength طرفدار زیادی داشت و همین موضوع باعث شده است که باز هم شاهد ضعیف‌تر شدن این آیتم باشیم. در ادامه آیتم‌های Chainmail ،Bracer ،Medalion of Courage ،Sentry Ward ،Phase Boots و Solar Crest نیز هر کدام به نوعی دچار تغییرات شده‌اند.


منبع vpesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده