// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر بسته الحاقی Re Mind بازی Kingdom Hearts 3 به‌زودی منتشر می‌شود

حساب کاربری توییتر Kingdom Hearts اعلام کرده که هفته آینده تریلر بسته الحاقی Re Mind بازی Kingdom Hearts 3 منتشر می‌شود.

بازی Kingdom Hearts 3 در بهمن ماه سال ۹۷ عرضه شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نماشی بگذارد و بیشترین امتیاز را در میان سری Kingdom Hearts کسب کند. مدتی پیش بود که بسته الحاقی Re Mind برای کینگدام هارتس 3 معرفی شد. Re Mind یک بسته الحاقی داستانی است که بازیکنان را در نقش کاراکترهای ریکو، آکوا و راکساس قرار می‌دهد. همچنین این بسته الحاقی شامل یک محتوای داستانی و باس‌فایت مخفی است.

در ادامه تتسویا نومورا، کارگردان Kingdom Hearts 3، اعلام کرده بود که اگر بازی اصلی را کامل کرده باشید، در بخشی از داستان Re Mind یک صفحه انتخاب کاراکتر برای شما نمایان می‌شود. دراین‌میان موردی که کاربران منتظر آن هستند، انتشار یک تریلر از حال‌وهوای Re Mind است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر کینگدام هارتس 3، ازطریق حساب کاربری توییتر این بازی اعلام کرده که هفته آینده تریلر بسته الحاقی Re Mind منتشر می‌شود.

متاسفانه به‌صورت دقیق اعلام نشده که چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد، اما می‌توان انتظار داشت که بین روزهای دوشنبه تا جمعه، تریلر ذکر شده منتشر شود. بازی Kingdom Hearts 3 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در بررسی خود نوشت:

Kingdom Hearts 3 یک بازی بسیار گسترده با محتویات بی‌شماری است که نه تنها طرفداران قدیمی را متعجب می‌کند بلکه این اثر به کاربران جدیدی که تمایل دارند برای اویل بار به تجربه جدیدترن نسخه فرنچایز کیندگام هارتس بپردازند، پیشنهاد می‌شود. سلاح‌ها یا به اصطلاح کی‌بلید‌های متنوع در کنار جادوهای رنگارنگ تنها بخشی از گستردگی این بازی را نشان می‌دهد. انیمیشن‌ها و روایت‌های مختلف در هر یک از دنیاهای بازی که از کاراکترهای دیزنی تشکیل شده‌اند شما را ترغیب می‌کنند که بازی را پیش ببرید. البته در آن سو برخی موارد در این راستا همکاری نمی‌کنند و باعث می‌شوند به تجربه بازی لطمه وارد شود. گفت و گوهای طولانی در کنار کات سین‌های و باس‌ فایت‌های طولانی شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده