نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

بازیگران اصلی فیلم کمدی Crabs in a Bucket مشخص شدند

جرمی پیون، بروس درن و تارین مننیگ، بازیگران اصلی کمدی مستقل Crabs in a Bucket (ذهنیت خرچنگی) خواهند بود.

جرمی پیون، بازیگر آمریکایی که سه بار برنده جایزه اِمی و یک بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است به همراه بروس درن که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و تارین مننیگ، بازیگر سریال Orange Is the New Black (نارنجی مد جدید است)، سه بازیگر اصلی فیلم Crabs in a Bucket (ذهنیت خرچنگی) خواهند بود؛ زک مک‌گوون (بازیگر سریال Shameless و سریال Agents of S.H.I.E.L.D)، جمی کندی (بازیگر فیلم Malibu’s Most Wanted و فیلم Ad Astra) نیز دیگر بازیگران این پروژه هستند که سایت خبری دِدلاین در خبری اختصاصی حضور آنان را در این فيلم کمدی و مستقل اعلام و تأیید کرده است.

کارگردانی فیلم Crabs in a Bucket را پائولو پیلادی بر عهده خواهد داشت و نگارش فیلمنامه نیز بر عهده گرگ لینگو است. جک مک‌گی، جیسون جیمز ریچرز، رویس جانسون، کریس کرسن، لورنس فرانسسکا، بتسی باتلر، پیتر پاتریکیوس، ناتاشا کاپولا شالوم و گری پاستوره، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. داستان فیلم Crabs in a Bucket در مورد مشاور املاکی با نام میک با نقش‌آفرینی پیون است که برای گوش کردن به حرف مادر اصالتاً ایرلندی خود که خواب دیده است شخصی با نام آقای دلویچیو می‌خواهد بار آنان و کل مغازه‌های محله را از آن خود کند، به محلهٔ قدیمی خود بازمی‌گردد تا ببیند ماجرا از چه قرار است. میک در اینجا با پدر لورنس و برادر تنبل خود، دوگال، همچون زمان‌های گذشته تیمی را تشکیل می‌دهند؛ این سه نفر کارهایی می‌کنند که نشان می‌دهد عادت‌های قدیمی هیچگاه از بین نمی‌روند.  

راب سیمونز، دی جی داد و آنت نوواکوویچ، تهیه‌کنندگی فیلم Crabs in a Bucket را بر عهده دارند و گرگ لینگو، تهیه‌کنندهٔ اجرایی پروژه خواهد بود. مراحل فیلمبرداری این فیلم از اواخر همین ماه در ایالت نیوجرسی آغاز خواهد شد.

پائولو پیلادی در مورد ساخت این فیلم چنین گفت:

برای ساختن این فیلم خیلی هیجان‌زده‌ام. همکاری با این بازیگران که هر کدام ستاره‌ای در سینما و تلویزیون هستند، در ماجراجویی که در یک محله روایت می‌شود، باعث افتخار است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده