// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت رایگان Remnant: From the Ashes محیط جدیدی به بازی اضافه می‌کند

آپدیت جدید بازی Remnant: From the Ashes یک دانجن جدید رایگان با نام Leto's Lab به این بازی اضافه می‌کند.

استودیو Gunfire Games و شرکت Perfect World Entertainment در ماه آگوست، بازی Remnant: From the Ashes را برای برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر کردند. اگرچه استودیوی سازنده‌ی این بازی توسط استودیو THQ Nordic خریداری شد، این بازی که یک بازی تیراندازی با حالت مشارکتی (کوآپ) آنلاین است برای حفظ بازیکنان خود لازم است محتویات پس از انتشار مناسبی ارائه دهد. در آپدیت تاریخ ۲۱ شهریور ماه یک حالت ماجراجویی جدید به بازی اضافه شد و در آخرین آپدیت این بازی یک دانجن جدید به این بازی اضافه می‌شود.

هم‌اکنون اگر بازی Remnant: From the Ashes را آپدیت و بازی کنید، به یک سیاه چال یا دانجن با نام Leto's Lab به‌صورت رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد. این محتوا در حالت ماجراجویی خواهد شد و حتی در کمپین اصلی نیز به آن اشاره می‌شود. دشمنان این دانجن در واقع به موش‌های آزمایشگاهی برای پزشکان تبدیل می‌شوند که در تیتراژ نشان داده شد. شما همچنین باید چندین معما را حل کنید و پاداش نهایی این دانجن یک مجموعه زره مخفی خواهد بود.

داستان رسمی پیش زمینه‌ی این نقشه‌ی جدید را می‌توانید در ادامه بخوانید:

دانجن Leto's Lab شما را به ایستگاه تحقیقاتی آلفا می‌برد. این آزمایشگاه با هدف اولیه‌ی تحقیق در مورد بلورهای قرمز مرموز و استفاده از آن‌ها به‌عنوان منبع انرژی بی نهایت تأسیس شد. محقق ارشد این آزمایشگاه، Leto Apostolakis معتقد بود که بلورها می‌توانند برای هدف دیگری یعنی برای عبور از زمان و فضا برای مسافرت‌های تقریباً فوری استفاده شوند. او کسی بود که قفل سنگ جهانی را در بند ۱۶  آزاد کرد و به بشر اجازه داد تا برای اولین‌بار به دنیاهای دیگر سفر کنند. آزمایش‌ها Leto به سرعت از هدف اولیه‌ی خود فاصله گرفتند زیرا او از سنگ های جهانی برای راه اندازی یک سری آزمایش‌های مشکوک استفاده کرد. آزمایشگاه ماه‌ها پس از حمله Root به کار خود ادامه داد تا بالاخره یکی از آزمایش‌های Leto اشتباه پیش رفت و افراد آزمایشگاه مجبور به تخلیه شدند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی دانجن جدید Leto's Lab را تماشا کنید. بازی Remnant: From the Ashes در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده