نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید The Legend of Zelda: Link's Awakening ما را با داستان بازی آشنا می‌کند

بالاخره نوبت به عرضه بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Link's Awakening فرار رسید و حالا نینتندو در فاصله یک روز مانده به انتشار آن، تریلر کوتاهی از بازی را منتشر کرده است.

کمتر از یک سال از زمان معرفی نسخه ریمیک بازی محبوب The Legend of Zelda: Link's Awakening برای نینتندو سوییچ می‌گذرد. اثری که در ابتدا در سال ۱۹۹۳ برای کنسول گیم‌بوی عرضه شد و توانست موفقیت زیادی را برای نینتندو به ارمغان آورد. بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening بالاخره پس از ماه‌ها انتظار قرار است در تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) به‌صورت رسمی برای کنسول هیبریدی سوییچ روانه بازار شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده تریلر کوتاهی از محیط و داستان بازی منتشر کرده است. تماشای این ویدیو برای طرفداران قدیمی و سرسخت بازی، یادآور روزهای خاطره‌انگیز گذشته خواهد بود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما تریلر گیم‌پلی طولانی‌ای را که نینتندو در نمایشگاه گیمزکام 2019 منتشر کرد دیده‌اید؛ ویدیویی که در آن سعی شده بود موارد مهم بازی را به‌نمایش بگذارد. حال اما عوامل بازی به انتشار یک ویدیو کوتاه و سی ثانیه‌ای از آن اکتفا کرده‌اند، تریلری که در حالی که مدت زمان کوتاهی دارد اما دیدن آن برای علاقه‌مندان جذاب خواهد بود.

برای کسانی که در اروپا زندگی می‌کنند، یک نسخه محدودی از بازی که شامل کارتریج بازی، آرت بوک ۱۲۰ صفحه‌ای و همچنین یک استیل بوک با طرح گیم بوی است، عرضه خواهد شد. نینتندو اما برای افرادی که در امریکا اقامت دارند نیز برنامه خاصی تدارک دیده است؛ طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است نسخه‌ای به‌نام Dreamer Edition برای آنها نیز عرضه شود که علاوه‌بر بازی، حاوی آرت بوک ویژه‌ای خواهد بود. در ادامه شما را دعوت به تماشای این تریلر زیبا و خاطره‌انگیز از بازی می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

به نظر شما ریمیک بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening برای نینتندو سوییچ می‌تواند همانند نسخه اصلی آن موفق ظاهر شده و علاوه‌بر اینکه برای طرفداران قدیمی جذاب باشد،‌ گیمرهای جدیدی را نیز جذب این سری کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده