// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

معرفی بازی موبایل Hoppia Tale؛ نبرد با شروران هوپیا

بازی Hoppia Tale با الهام از آثار شاخصی همچون زلدا ماجراجویی بی‌پایانی در یک دنیای شگفت‌انگیز به مخاطبانش تحویل می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hoppia Tale در سبک اکشن و ماجراجویی عرضه شده است و استودیو Ludic Side با آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این بازی اندروید با الهام از بازی‌های شاخصی همچون Zelda و Bomberman چندین دنیای شگفت‌انگیز برای‌تان به‌همراه دارد و مکانیزم‌های بازی بدون هیچ‌گونه محدودیتی در گرافیک پیکسلی بازی جای گرفته‌اند. اگر دل‌تان یک بازی هیجان‌انگیز با اکشن بی‌پایان می‌خواهد، حتما باید این بازی را تجربه کنید.

بازی آیفون Hoppia Tale جزو آثاری است که از همان ابتدا پتانسیل بالای خود را نشان می‌دهد و شما را غرق در دنیای خود می‌کند. از اولین مرحله به‌دنبال کشف دنیای بزرگ بازی باشید و مکانیزم‌های آن را به‌خوبی بشناسید. این بازی اعتیادآور گیم‌پلی عالی تحویل مخاطب می‌دهد و بسیار روان است. گشت‌و‌گذار با شخصیت بازی به‌لطف این گیم‌پلی چذاب هرلحظه‌اش لذت‌ بخش است و دل‌تان نمی‌آید که بازی را رها کرده و سایر مراحل را در زمان دیگری ادامه دهید. ماجراجویی‌های بی‌پایان بازی از جایی شروع می‌شود که یک شرور قصد برهم زدن تعادل جهان هوپیا را دارد. هوپیا از دنیاهای شگفت‌انگیزی تشکیل شده است که توسط چندین پورتال به‌هم‌دیگر راه دارند. این پورتال‌ها از قدیم وجود دارند و به‌نوعی سازه‌های باستانی هستند که مردم شهر به آن افتخار می‌کنند. تنها با این پورتا‌ل‌ها می‌شود در بین جهان‌های بازی جا‌به‌جا شد. حال این شرور از این پورتال‌ها استفاده کرده است و شهر را مورد حمله قرار می‌دهد. شما به‌عنوان عضوی از هوپیا باید سفر دور و دراز خود را شروع کنید و به نبرد با او و یاران آن بروید. یاران وی در پایان چند مرحله به‌عنوان باس روبه‌روی شما قد علم می‌کنند و هرکدام مکانیزم خاصی برای نبرد دارند. این باس‌ها جثه بزرگ‌تری دارند و معمولا حرکات‌شان کند است. صرف‌نظر از بخش‌های پایانی بازی، دشمنان عادی شما موجودات گردالی هستند که سریع در محیط مراحل حرکت می‌کنند و گلوله‌های جادویی به‌طرف شما پرتاب می‌کنند. شما باید سریعا به آن‌ها نزدیک شوید و با یک ضربه کارشان را تمام کنید. البته دشمنان قرمز رنگ قوی‌تر هستند و باید دوبار به آن‌ها ضربه بزنید. اگر آن‌ها متوجه حضور شما شوند حمله می‌کنند و یک واحد از سه قلب شما را از بین می‌برند. باید مراقب باشید و در محیط‌های شلوغ تمرکز خود را حفظ کنید. با یکی از بهترین بازی های اندروید رو‌به‌رو هستیم و چندین هفته و شاید ماه می‌توانید با این اثر سرگرم شوید.

Hoppia Tale
Hoppia Tale
Hoppia Tale

در بخش ادیتور بازی Hoppia Tale می‌توانید مراحل دلخواه خود را طراحی کنید و آن را به اشتراک بگذارید. این مراحل توسط دیگر بازیکنان امتیازدهی می‌شود و حتی شما نیز می‌توانید به سراغ بهترین مراحل طراحی شده توسط دوستان خود بروید. می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید و در بخش Time Attack یک رقابت فراموش نشدنی را ترتیب دهید. در این حالت باید بهترین رکورد خود را از نظر زمانی ثبت کنید و با تمام سرعت از پورتال‌ها عبور کنید. سرورهای بازی کیفیت خوبی دارد و جوابگوی حضور بازیکنان زیادی است. برای کسب مجوز شرکت در این بخش باید تمام جهان‌ها را باز کنید.

ماجراجویی بی‌پایان در دنیاهای شگفت‌انگیز انتظار شما را می‌کشند تا وارد شوید و تعادل همیشگی را به آن‌ها بازگردانید

یکی از مهم‌ترین و لذت‌‌بخش‌‌ترین بخش‌های بازی Hoppia Tale بخش شخصی‌سازی کاراکتر است که گزینه‌های زیادی در اختیارتان است و می‌توانید لباس و سلاح‌های وی را تغییر دهید. کاراکترهای دیگر را انتخاب کنید و وارد تجربه‌ای از جنس نوین شوید. معمولا انتهای هر مرحله جایزه بیشتری در این بخش برای شما دارد و از شلوار و پیراهن‌های رنگی می‌توانید استفاده کنید. با کسب شمشیرهای ویژه می‌توانید دشمنان خود را سریع‌تر بکشید و امکان نبرد با دشمنان قوی‌تر را داشته باشید. این بخش کامل است و انگیزه بیشتری را برای بازیکنانش ایجاد می‌کند. در یکی دیگر بخش‌های مهم بازی می‌توانید دکوراسیون خانه مخصوص خود را تعویض کنید و از گل‌ها و بوته‌های زیبا استفاده کنید.

Hoppia Tale
Hoppia Tale
Hoppia Tale
مHoppia Tale از آثار شاخصی همچون زلدا الهام گرفته است و ترکیبی جذاب از کلاسیک و مدرنیته را عرضه می‌کند

محیط هر مرحله از بازی Hoppia Tale طراحی جالبی دارد و حرکت در آن نیازمند تکنیک‌های خاصی است. می‌توانید پشت سر بوته‌ها یا سنگ‌های سفید مخفی شوید تا گلوله‌های دشمن به شما برخورد نکند. بوته‌ها را درو کنید و مسیر بازتری را برای خود رقم بزنید. سازندگان سعی کرده‌اند که سبک کلاسیک را به شیوه‌ای نوین عرضه کنند و تجربه‌ای جدید را برای کاربران ایجاد کنند. فناوری پورتال پتانسیل بالای خودش را اثبات می‌کند و بازیکنان تا مدت‌ها می‌توانند از تجربه بازی لذت ببرند. یکی از سوپرایزهای مهم بازی امکان سواری با حیوانات مختلف است که در بخش سفارشی‌سازی به شما داده می‌شود و گزینه‌های متعددی پیش‌ روی‌تان قرار دارد.

بازی Hoppia Tale در اکثر بخش‌ها عملکرد خوبی دارد و بازیکنان می‌توانند شخصیت خودشان را با المان‌های دوست داشتنی تزئین کنند. با داستان بازی همراه شوند و تمام تلاش خود را برای نابودی شروری که قصد برهم زدن تعادل جامعه را دارد، انجام دهند. هارمونی کلی این دنیا بر پایه پورتال‌های مخصوص بنا نهاده شده است و شما به‌عنوان عضوی از هوپیا باید وظیفه خودتان را به سرانجام برسانید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. ویدئو کوتاهی از گیم‌پلی بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Hoppia Tale


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده