نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

سازندگان بازی NBA 2K20 در حال رفع ایرادات آن هستند

طبق اعلام رسمی سازندگان، بسیاری از مشکلات بازی NBA 2K20 به زودی برطرف خواهند شد.

بازی NBA 2K20 هفته‌ی گذشته و پس از یک سال انتظار هواداران بازی‌های ورزشی توسط شرکت 2K Games منتشر شد اما نتوانست شروعی قوی از لحاظ فنی داشته باشد. بازیکنان بلافاصله پس از عرضه‌ی بازی گزارش‌های زیادی از مشکلات و باگ‌های متعدد این اثر دادند و حتی در توییتر هشتگی با نام #fix2k20 (2k20 را درست کنید) راه اندازی کردند که سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

حال و طبق آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی در صفحه‌ی توییتر رسمی NBA 2K20 به این اعتراض‌ها واکنش نشان دادند. این توییت بیان می‌کند که بسیاری از مشکلاتی که تاکنون مخاطبان بازی گزارش داده‌اند، طی بروزرسانی‌های اخیر بازی برطرف شده است. با این حال، سازندگان مطلعند که برخی از ایراد‌های بازی همچنان پابرجا هستند. به همین دلیل، آن‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا هرچه سریع‌تر با انتشار به روزرسانی‌ای دیگر، مشکلات بارز و قابل توجه بازی را برطرف کنند.

یکی از مشکلات عمده‌ای که بازیکنان بازی گزارش کرده‌اند این است که لانچر آن در نسخه‌ی کامپیوتر، آیکون بازی قبلی سری یعنی NBA 2K19 را در بالای خود نشان می‌دهد. برخی دیگر از کاربران لودینگ‌های بسیار طولانی بازی و برخی دیگر باگ‌های متعددی را گزارش کرده‌اند. مشکلات بازی به حدی است که نقد‌های کاربران آن در استیم بیش از حد منفی است.

NBA 2k20 با معرفی WNBA (‌لیگ NBA بانوان) قدم بزرگی به سوی تغییرات برداشته است. تمامی ۱۲ تیم از لیگ بانوان برای بخش Play Now و Season در دسترس هستند. بسیاری از بازیکنان ممتاز لیگ مانند برنا استوارت (Breanna Stewart) در بازی اسکن شده‌اند و انیمیشن‌های حرکت و سبک‌های بازی‌ لیگ بانوان که طرفداران انتظار دیدن آن‌ها را دارند نیز در بازی گنجانده شده‌اند.

در مقابل، عرضه‌ی بازی بسکتبال شرکت EA یعنی NBA Live توسط این شرکت به تعویق افتاده است و به تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۹ موکول شده است. این شرکت بیان کرده‌ است که بازی بسکتبال آن‌ها امسال روندی متفاوت را در پیش خواهد گرفت. با این حال، باید تا انتشار رسمی بازی منتظر ماند و دید که این روند متفاوت به چه معنی خواهد بود.

بازی NBA 2K20 هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده