// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی NBA 2K20 دارای بسکتبال بانوان یا همان WNBA است

به‌تازگی مشخص شده که NBA بانوان به NBA 2K20 اضافه شده است و کاربران می‌توانند هدایت بازیکنان حرفه‌ای WNBA را به‌دست بگیرند.

NBA 2K20 را می‌توان بازی مورد انتظار علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال دانست تا یک بار دیگر تجربه‌ی دقیقی را در دسترس کاربران قرار دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 2K Sports، ناشر NBA 2K20) اعلام کرده است که NBA بانوان یا همان WNBA به این نسخه اضافه شده است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند بسکتبال حرفه‌ای بانوان را هم تجربه کنند.

بخش WNBA، بازی NBA 2K20 شامل بیش از ۱۴۰ بازیکن این رشته و تمامی تیم‌های (۱۲ تیم) WNBA می‌شود. همچنین مخاطبان می‌توانند در دو حالت Play Now و Season، از تیم‌های بانوان استفاده کنند. درکنار این موارد، اضافه کنم که تمامی انیمیشن‌های حرکتی و بازی کردن بازیکن‌ها به‌صورت کامل شبیه‌سازی شده است تا حس‌وحال واقع‌گرایانه‌ای را القا کنند. کَندس پارکر، مهاجم تیم لس آنجلس اسپارکس، دراین‌باره می‌گوید:

تیم 2K تلاش خود را انجام داده است تا مطمئن شود بانوان حضور پررنگی در NBA 2K20 داشته باشند و یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه و معتبر نسبت به بسکتبال بانوان را در دسترس کاربران قرار دهند. من افتخار می‌کنم که بخشی از این تیم هستم.

در گذشته اعلام شده بود که WNBA به بازی NBA Live 20 اضافه می‌شود و استودیو ویژوال کانسپتس (Visual Concepts)، سازنده NBA 2K20، تصمیم گرفته است بسکتبال حرفه‌ای بانوان را به این بازی اضافه کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم کدام بازی در این بخش حس‌وحال واقع‌گرایانه‌تر و بهتری را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بازی NBA 2K20 در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید در یوتیوب، نحوه شبیه‌سازی حرکات بازیکنان WNBA و گیم‌پلی این بخش را تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده