// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

فروش بازی A Way Out به دو میلیون نسخه رسید؛ تایید ساخت پروژه جدید

حساب کاربری توییتر هیزلایت اعلام کرده است که فروش بازی A Way Out به دو میلیون نسخه رسیده است و بازی کوآپ آینده آن‌ها هم دیوانه کننده خواهد بود.

بازی A Way Out فروردین سال گذشته روانه بازار شد و توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به‌نمایش بگذارد. در جریان این بازی بازیکنان هدایت دو زندانی به‌نام‌های لئو و وینسنت را برعهده می‌گرفتند که پس از فرار از زندان، ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کردند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر هیزلایت (Hazelight)، سازنده A Way Out، اعلام کرده است که فروش این بازی کوآپ دو نفره به دو میلیون نسخه رسیده است. این در حالی است که در گذشته، مشخص شده بود که A Way Out، در اولین ماه عرضه خود یک میلیون نسخه فروش داشته است. رسیدن به رقم دو میلیون فروش، برای تیم سازنده یک افتخار به‌حساب می‌آید، زیرا ساختار A Way Out به‌نحوی است که حتما لازم نیست هر دو کاربر برای تجربه‌ بازی آن را خریداری کنند، بلکه اگر یکی از کاربران بازی را داشته باشد، می‌تواند دوست خود را هم دعوت کند تا درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند.

در گذشته جوزف فارس، کارگردان A Way Out، اعلام کرده بود که بازی آینده‌ آن‌ها هم توسط الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر A Way Out، منتشر می‌شود. وی معتقد است که الکترونیک آرتز به چشم‌انداز آن‌ها احترام می‌گذارد و پشتیبان بسیار خوبی برای هیزلایت به‌حساب می‌آید. همچنین کاربران منتظر منتشر شدن اخبار بیشتر حول بازی مشارکتی جدید استودیو هیزلایت هستند که در انتهای توییت جدید این استودیو، اعلام شده است:

نمی‌توانیم برای نمایش بازی کوآپ جدید و عالی خود صبر کنیم. می‌دانیم که با دیدن آن دیوانه خواهید شد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی A Way Out چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده