// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸

فروش بازی Borderlands 2 از مرز ۲۲ میلیون نسخه عبور کرد

به‌تازگی مشخص شده است که فروش بازی محبوب Borderlands 2 از مرز ۲۲ میلیون نسخه عبور کرده است و توانسته است رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

هفت سال پیش بازی Borderlands 2 برای اولین بار عرضه شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. پس از گذشت هفت سال هنوز این بازی به‌عملکرد خوب خود ادامه داده است که بخشی از آن مربوط به عرضه مجدد بازی برای کنسول‌های نسل هشتم می‌شود. دیروز اعلام شد که در جریان گزارش مالی شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) مشخص شده که تابه‌حال ۴۸ میلیون نسخه از بازی‌های مجموعه Borderlands به بازار ارسال شده است که ۲۲ میلیون سهم نسخه دوم بوده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی GamesIndustry.biz اعلام کرده که فروش بازی بوردرلندز 2 از مرز ۲۲ میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی است که در گزارش مالی ماه مِی تیک-تو اینتراکتیو اعلام شده بود که فروش این بازی به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است. بااین‌حال در ماه ژوئن بود که استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده سری بوردرلندز، دو بسته الحاقی جدید به نام‌های Commander Lilith و Fight for Sanctuary را برای Borderlands 2 عرضه کرد.

کاربران با تجربه‌ی این دو بسته الحاقی می‌توانند برای تجربه‌ی Borderlands 3 در ماه آینده آماده شوند. Borderlands 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که تجربه‌ی هیجان‌انگیز و بسیار سرگرم کننده‌ای را در زمینه بازی‌های کوآپ چهارنفره ارائه کرد و انتظار می‌رود که نسخه سوم هم بتواند تجربه‌ای مشابه و حتی بهتر نسبت‌به بوردرلندز 2 را ارائه دهد. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ همچنین می‌توانید گزارش مالی کامل تیک‌-تو اینتراکتیو و عملکرد سایر بازی‌ها را هم در زومجی مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده