// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

علاقه رییس یوبیسافت به ساخت یک نسخه اصلی از Assassin’s Creed در دنیای چین

رئیس استودیو یوبیسافت طی مصاحبه‌ای از علاقه‌ی خود برای ساخته شدن یک بازی اصلی از سری Assassin’s Creed در چین صحبت کرد.

سری بازی Assassin’s Creed، مجموعه بازی‌هایی است که به‌طور مداوم ما را به مکان‌های حیرت انگیز جهان می‌برد. حتی نسخه‌های نه چندان موفق این سری بازی نیز توانسته‌اند با مکان‌های تاریخی شگفت انگیز ما را حیرت زده کنند. صحبت از مکان بعدی بازی‌های این سری، یکی از پر بحث‌ترین موضوعات در دنیای گیمینگ است.

 ایو گیلموت (Yves Guillemot) مدیر‌عامل شرکت یوبی سافت، اخیراً در مصاحبه‌ای در توییتر با دانیل احمد، شریک ارشد شرکت Niko Analysts، در مورد لوکشن‌ احتمالی بازی بعدی Assassin’s Creed صحبت کرد. گیلموت گفت که هرچند در حال حاضر نمی تواند چیزی را تأیید کند، اما او دوست دارد یکی از نسخه‌های اصلی این سری در چین اتفاق بیافتد.

البته که این مصاحبه نشانه‌ی تایید این منطقه نیست؛ اما خوب است که بدانیم یوبیسافت در مورد چنین لوکیشنی فکر می‌کند. توسعه‌دهندگان این بازی می‌توانند از تاریخ پربار چین برای تولید یک بازی Assassin's Creed بسیار غنی استفاده کنند. ما تاکنون شاهد یک بازی Assassin's Creed واقع در چین در دومین بازی از سری سه گانه‌ ۲.۵ بعدی Assassin’s Creed Chronicles بوده‌ایم، اما این عنوان یک بازی اصلی سری اصلی نبود.

نسخه‌ی بعدی سری بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و بنابر اخبار منتشر شده در این مورد، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی از این مجموعه در سرزمین‌های اسکاندیناوی و دوران وایکینگ‌ها جریان داشته باشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده