// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

بازی مبارزه‌ای Under Night In-Birth Exe:Late[cl-r] معرفی شد

بازی Under Night In-Birth Exe:Late[cl-r] که یک بازی مبارزه‌ای با حال و هوای انیمه‌های شرقی است،‌ طی مسابقات EVO معرفی شد.

مسابقات EVO 2019 در حال برگزاری است و اکنون فرصتی فراهم شده تا بازیکنان حرفه‌ای سبک مبارزه‌ای (Fighting) در بازی‌های مختلفی نظیر Tekken 7 ،Mortal Kombat 11 ،Street Fighter V و آثار دیگر محبوب در این سبک، طی مبارزه با یکدیگر مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند. طی فینال یکی از رشته‌های این مسابقات، بازی Under Night In-Birth Exe:Late[cl-r] که دنباله‌ای بر Under Night In-Birth Exe:Late[st] محسوب می‌شود، معرفی شد. این بازی توسط استودیوی French-Bread در دست توسعه بوده و به وسیله‌ی Aksys Games و Arc System Works در  اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی به‌طور رسمی مشخص نشده‌اند ولی طی اطلاعاتی که در گذشته فاش شده و از رده بندی این بازی مبارزه‌ای در کشور تایوان برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خبر می‌داد، انتظار داریم نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Under Night In-Birth برای این دو کنسول منتشر شود.

در ادامه شرکت Aksys Games در یک معرفی اجمالی از این بازی گفته است:

بخش بعدی از حماسه‌ی بازی مبارزه‌ای دو بعدی Under Night In-Birth اکنون به آمریکای شمالی می‌آید. ساخته شده توسط استودیوی تحسین شده‌ی French-Bread که سازنده‌ی بازی‌های مبارزه‌ای دوبعدی است، Under Night In-Birth Exe:Late[cl-r] دارای یک شخصیت قابل بازی جدید (به نام Londrekia) است و به‌روزرسانی‌هایی که برای بازی منتشر می‌شوند شامل حدود هزار تغییر در راستای بهبود تعادل بازی و همچنین حرکات جدید خواهد بود. نسخه‌ی دموی قابل بازی از این اثر در رویدادهای خاص در دسترس قرار می‌گیرد.

آکیبو شیه،‌ بنیان‌گذار و مدیر شرکت Aksys Games، نیز گفته:

جامعه‌ی [هواداران] سبک مبارزه‌ای دو بعدی به شکل شگفت‌انگیزی پشتیبان ما بوده‌اند. ما نیز به اندازه‌ی آن‌ها در مورد قسمت جدید مجموعه‌ی Under Night In-Birth هیجان‌زده هستیم. با معرفی یک شخصیت جدید، کل بازی مجددا با دقت زیادی متعادل‌سازی شده و برای ایجاد یک تجربه‌ی کامل از بهترین بازی مبارزه‌ای انیمه‌ای تا به امروز آماده شده است.

شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از یوتیوب مشاهده کنید.

به هر ترتیب امیدواریم شاهد عرضه‌ی اثری باشیم که به اندازه‌ی اسم عجیب و غریب خود متفاوت باشد و علاوه‌بر راضی کردن طرفداران انیمه، بتواند با بزرگان سبک فایتینگ نیز رقابت کند. خوشحال می‌شویم اگر شما نیز نظرات خود را در مورد اجزای مختلف این بازی (از نام آن گرفته تا سایر قسمت‌ها) با ما در میان بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده