نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور دو بازیگر دیگر در فیلم تام و جری تایید شد

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن کن جیونگ و راب دلینی به جمع بازیگران فیلم Tom and Jerry خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم Tom and Jerry (تام و جری) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کن جیونگ با سابقه بازی در مجموعه فیلم  The Hangover و راب دلینی با سابقه بازی در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، بازیگران جدیدی هستند که پس از توافق و امضای قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر قرار است در این فیلم که ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن خواهد بود، حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. جیونگ و دلینی به کلویی گریس مورتس در نقش کایلا، مایکل پنیا در نقش شخصیت ترنس و کالین جست، در فیلم Tom and Jerry اضافه شده‌اند که حال فهرست بازیگران این فیلم گسترش یافته، اما اطلاعاتی از نقش جیونگ و دلینی در فیلم تام و جری منتشر نشده است.

کن جیونگ

فیلم Tom and Jerry داستان کایلا، کارمند جدید یک هتل مجلل را دنبال می‌کند که جری تهدید کرده که عروسی‌ای را که قرار است در این هتل برگزار شود، خراب می‌کند. او برای خلاص شدن از جری، یک گربه شکست خورده و آواره در کوچه به نام تام را استخدام می‌کند که جری در ادامه ثابت خواهد کرد که شکست دادن او به همین سادگی نیست و همه چیز قرار نیست طبق برنامه پیش برود. با این حال، رئیس کایلا که شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم خواهد بود، وارد می‌شود که ظاهرا در نظر دارد تا تام و جری را از بین ببرد و حال این دو برای سرنگونی او باید با یکدیگر متحد شوند. شخصیت تام و جری قرار است مانند انیمیشن‌های خود در این فیلم لایو اکشن نیز صامت یا بدون صدا و دیالوگ باشند.

راب دلینی

فیلم Tom and Jerry برای اکران در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تیم استوری، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Shaft (شفت)، کارگردانی فیلم Tom and Jerry را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده