نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

تاریخ اکران دو فیلم «تام و جری» و «سسمی استریت» مشخص شد

به‌تازگی تاریخ اکران دو لایو اکشن کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم سسمی استریت (Sesame Street) و همچنین فیلم تام و جری (Tom and Jerry) مشخص و برای سال ۲۰۲۱ تنظیم شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی به طور رسمی تاریخ اکران دو مورد از فیلم‌های خانوادگی خود را اعلام کرد. براساس این بیانیه، فیلم Sesame Street (سسمی استریت) برای اکران در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) و از طرف دیگر هم لایو اکشن Tom and Jerry (تام و جری) برای نمایش در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) تنظیم شده است.

ان هتوی قرار است در اقباس سینمایی فیلم سسمی استریت به هنرنمایی بپردازد. این اقتباس سینمایی قرار است توسط کارگردان و خالق سریال Portlandia یعنی جاناتان کریزل کارگردانی شود. براساس گزارش‌های منتشر شده، در این اثر موزیکال قرار است شاهد شخصیت‌هایی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی‌ای مانند بیگ برد، برت، ارنی، گراور، اسکار، کوکی مانستر و المو باشیم.

فیلم Sesame Street توسط یکی از نامزدهای اسکار به نام شاون لوی، تهیه کننده فیلم Arrival (ورود) به همراه مایکل آگویلار، تهیه کننده اجرایی فیلم Kidding (شوخی کردن) تهیه کنندگی و تولید خواهد شد. نویسندگی فیلمنامه این اثر مورد انتظار برعهده کریس گالتا بود. کریس گالتا علاوه بر نگارش نسخه نهایی فیلمنامه، نسخه ابتدایی و پیشنویس را هم نوشته بود. سازمان سسمی ورکشاپ (Sesame Workshop) حق و حقوق این مجموعه را در دست دارد و در طی تولید این اثر سینمایی، همراه تیم تولید خواهد بود و بر کارهای آنها نظارت خواهد کرد.

از طرف دیگر، تیم استوری کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) و همچنین نسخه بازسازی و جدید فیلم Shaft (شفت) کارگردانی فیلم تام و جری را برعهده دارد. داستان این دو موش و گربه‌ی محبوب، دومین فیلم لایو اکشن سینمایی دو گانه‌ای است که براساس این شخصیت‌های محبوب ساخته می‌شود. پیش از این، فیلم Space Jam (هرج و مرج فضایی) هم به همین شکل ساخته شده بود که داستان آن حول محور باگز بانی می‌چرخید. برخلاف فیلم Tom and Jerry: The Movie (تام و جری: فیلم) که در سال ۱۹۹۲ اکران شده بود، حیوان‌ها در فیلم Tom and Jerry اصلا حرف نخواهند زد و در سکوت کامل، فقط روی کمدی فیزیکی تکیه خواهند کرد تا خنده را در بینندگان به وجود بیاورند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده