// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

نسخه Game of the Year بازی Marvel's Spider-Man معرفی شد

به‌تازگی سونی نسخه Game of the Year بازی Marvel's Spider-Man را معرفی کرده که هم‌اکنون روی فروشگاه پلی استیشن عرضه شده است.

Marvel's Spider-Man را می‌توان یکی از انحصاری‌های خوش‌ساخت سونی دانست که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توسط استودیو صاحب‌نام اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) توسعه داده شده بود؛ استودیویی که چندی پیش توسط سونی خریداری شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سونی بازی Marvel's Spider-Man را مجددا در قالب نسخه Game of the Year در فروشگاه پلی استیشن عرضه کرد. ازاین‌رو کاربرانی که هنوز این بازی ابرقهرمان مارول را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پلی استیشن استور، نسخه Game of the Year را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنند. این نسخه هر سه بسته الحاقی بازی را در اختیار دارد. همچنین یک تریلر جدید هم از بازی به این مناسبت عرضه شده است که نمرات خوب بازی را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Marvel's Spider-Man را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Marvel's Spider-Man توانسته است از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

چه طرفداران شخصیت محبوب اسپایدرمن، چه دوست‌داران بازی‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها و چه گیمرهایی که از بازی‌های بزرگ تک‌نفره و داستانی لذت می‌برند، بدون شک باید به تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man بپردازند. یک ساخته‌ی هیجان‌انگیز، پرسرعت و جذاب که شاید سیستم مبارزاتش در طولانی‌مدت تکراری و نه‌چندان ایده‌آل جلوه کند و مراحل فرعی‌اش هم صرفا حکم بهانه‌هایی برای گشتن در نیویورکِ خلق‌شده توسط سازنده‌ها را داشته باشند، اما آن‌قدر نکات مثبت زیادی دارد که موقع روبه‌رو شدن با آن، به یاد آوردن این‌گونه اشکالاتش، سخت به نظر می‌رسد.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده